Saturday, May 25, 2019

MUSA RINDU DUN SIBUGA

Tan Sri Musa bersama Isteri selepas Mengundi Pada 9 Mei,2018.
Tan Sri Musa Aman bakal berkhidmat semula di kawasan Dun beliau- Dun Sibuga. 

Sudah setahun selepas PRU-14, ADUN Sibuga itu tidak berpeluang berkhidmat di kawasan yang beliau wakili sejak tahun 1994. Bukan lah kehendak beliau untuk tidak berkhidmat dengan kawasan yang beliau wakili selama 6 penggal, akan tetapi kekangan masa dan kesihatan menghalang beliau berbuat demikian.

Kini, selepas kesihatan beliau kembali kepada sedia kala, maka dalam waktu terdekat, sebelum sambutan hari raya 1440 Hijrah, beliau akan berkunjung ke Dun Sungai Sibuga.

Penulis difahamkan, penyokong akar umbi beliau di kawasan tersebut tidak sabar-sabar menunggu kunjungan beliau, malah mereka telah menyusun atur untuk menyambut kedatangan pemimpin yang mereka sayangi tersebut.

Kunjungan kali ini, bukan seperti yang lalu-lalu, dipenuhi dengan ucapan-ucapan, akan tetapi kunjungan kali ini, hanya bersifat ziarah, tanpa protokol, bersifat ramah mesra dengan para penyokong beliau selain penduduk setempat.

Musa masa kini, khususnya sempena dengan bulan yang mulia ini, lebih cenderung ziarah kepada rumah-rumah yatim, pusat-pusat tahfiz serta madrasah, sambil menyantuni mereka yang kurang bernasib baik.

3 comments:

Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...
This comment has been removed by the author.
Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...

PEMBETULAN:

ALHAMDULILLAH, dgn. KESIHATAN YAB TS Musa Aman terCINTA kita, yg. makin baik ini!!

DAPembunuh ANJING HOMO jijik sbg. EJEN ZIONIS ISrael sebenaqnya, mahu MENGHAPUSkan bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita di TANAH MELAYU kita ini, terutamanya pemimpin2 Agung kita, para Ulama kita dan jutawan2 kita - dlm. pelbagai GENOSID, terutamanya melalui KEMALANGAN2 JLNRAYA dan SENJATA2 VIRUS Bioweapon spt. DENGGI/KANSER (yg. hanya menSASARkan DNA bangsa Melayu) dan RACUN TOKSIK CYANIDE yg. akan menyebabkan KANSER/SAKIT OTAK dsbnya dlm. JANGKA PANJANG (spt. di PASIR GUDANG baru2 ni), dsbnya, terutamanya melalui PEMBUNUH2 upahan dr. PATI2 Pengganas TAMIL EELAM Sri Lanka depa (yg. berpusat di KONDO2 MEWAH di negara kita, yg. pihak PENGURUSANnya dr. puak DAPengganas), dan PATI2 Tamil Eelam ini akan MENYAMAR sbg. PEMANDU2 LORI/BAS/KERETA2 BESAR dan pemilik/pekerja2 KEDAI2 MAMAK PALSU (utk. MERACUN makanan utk. sbbkan KANSER atau SAKIT JANTUNG, atau bubuh DADAH), dgn. menggunakan IC2 PALSU dr. NEPAL/INDIA dan juga IC2 PALSU kita!

Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...

Dan lihat agenda dan ideologi ZIONIS amat dajal, penipu, rasis, supremasis dan fasis (fascist) 'Bangsa Malaysia' (Malaysian Malaysia‘) si parti PENJAJAH/PENGGANAS/PEROMPAK/PERASUAH/PENIPU/PENYANGAK DAP PARASIT homo JIJIK Zionis ISrael ini, yg. adalah - utk. mengHAPUSkan UNDG2 PERLEMBAGAAN 153 kita, dan KUASA dan HAK EKSEKUTIF DYMM YDPA kita - yang bertanggungjawab MELINDUNGI HAK/IDENTITI/WARISAN/SEJARAH turun temurun BANGSA BUMIPUTERA kita yg. PELBAGAI, terutamanya BANGSA MELAYU kita, yg. juga PELBAGAI, di TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ini!! Lihat di –

http://watan-online.com/2019/05/25/bangsa-malaysia-hanya-naratif-politik-khaled-nordin/

BANGSA MALAYSIA HANYA NARATIF POLITIK- KHALED NORDIN
By Watan

Watan online com
on May 25, 2019

Blog Archive