Monday, February 27, 2012

Khalwat Badrul: rupanya isteri orang itu sudah 3 malam bersama Badrul

Menurut seorang saksi mengatakan sudah tiga hari Zatiwani bermalam dibilik Badrul Amin.

Kata saksi itu lagi dakwaan Badrul Amin kononnya dia dipukul oleh 20 orang samseng upahan suami Zatiwani adalah satu pembohongan. Setahu saya, saya dan suami Zati sahaja yang datang berjumpa dengan Badrul Amin meminta dia melepaskan isteri Fazli Pungut tetapi Badrul Amin enggan berbuat demikian sehingga menaikkan kemarahan suami Zatiwani.

Sebagai suami kepada Zati yang tidak mahu dianggap dayus, beliau terpaksa melaporkan kepada Jabatan Agama Islam Pahang untuk membuat tindakan lanjut setelah beberapa rundingan dengan Badrul Amin gagal.

Menurut penguatkuasa JAIP semasa tangkapan dibuat Zati sedang menyorok didalam almari. Penguatkuasa mendapati ada satu lagi tuala basah berada di atas katil dan satu lagi sedang digunakan oleh Badrul Amin, ini menunjukkan ada seorang lagi yang tinggal bersama Badrul Amin di dalam bilik hotel itu. sumber disini

4 comments:

we said...

...
..
.
Tuan AYT,
Puak Parti Ajaran Sewel ini Unta Badrul Bu8, jikalau di Suruh bersumpah Laknat...maka fatwa Aljubs Akan dia percayai.

Persoalannya, Ada Wanita dalam biliknya yang mendatangkan kecurigaan...tidak kiralah bini orang, Janda , Ibu tunggal, balu, anak dara, bohsia PKR ke, jalang DAP ke atau GRO Pakatan Haram.

Tidak perlu berselindung disebalik tazkirah Demi menyalahgunakan Alat Kelamin.

Cerita skrip yang amat bodoh, jijik, Mangkok Dan Babi.

Lihat wajah Badrul Bu8, wajah seorang penjilat tegar. Mata dia liar sonsang bila lihat Wanita.

Bila glamour Indah Water naik atas Kepala...maka riak perasan bagus Akan Menakluki Kepala.

Kesian.

Kesian sunggoh kepada yang percayakan Unta Badrul Bu8 ini.

Laki Wanita itu...Halal bagi dia mengambil telinga Unta ini untuk buat keychain.

.
..
...

Anonymous said...

nama saja Ustaz, buat ceramah agama sana sini, siap buat kaset zikir munajat, depan ramai lagak alim, rupa2nya dibelakang ramai dia setan berkopiah ..
inilah si Badrulamin , asal indon kelahiran sulawesi ..umur 10 tahun dibawa oleh orangtuanya merantau ke sabah, dengan cara entah macamana dia dapat IC , masuk U dan kerja dengan kerajaan (UIA), kerana pengaruh anuar si gay tua, dia masuk PKR , dia lupa segala jasa dan kebaikan yg kerajaan berikan pada dia dan keluarganya asal usul pendatang tanpa izin , dia kutuk sana sini..fitnah sana sini, dosa pahala jadi zikir siang malam , hukum kafir pada orang yg tdk sependapat dengan dia , kafir sana kafir sini, semua kafir kecuali ahli2 parti mereka,

Tuhan itu maha mengetahui, biar hebat mana pun dia berlakon, sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ketanah jua, lakonan dan sifat sebenar Badrulamin terdedah jua akhirnya, namun begitu ramai yg tdk percaya kerana terlalu taksub dengan penampilan dan pidatonya, tertipu dengan hiasan zahirnya,
tak kan dia tak tahu hukum dan dosa berzina dengan isteri orang ?? dia tewas dengan nafsu..dia kalah dengan godaan syaitan, dia belum mampu mengamalkan apa dia nasihat dan ajar pada orang , dia hanya tahu bercakap diri sendiri hancussss

Anonymous said...

sorry to badrul apa2 pun berdua2an tu tetap salah walau apa alasan sekalipun...kecuali kalau badrul blh buktikan yg zakarnya tidak blh tegang lagi takpala jugak.. blh ke

Brian Günter Haugen said...

Nama..Brian Günter Haugen
Tinggal di ..... Rhine-Westphalia Utara
Profesion ...... ahli perniagaan
Jumlah pinjaman .... € 250,000
Faedah pinjaman .... 1%
Agama: Katolik
E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com

Dikatakan bahawa hidup hanya dapat dinikmati sepenuhnya jika ada penderitaan dan keperitan. Saya gembira dan bersyukur kerana saya bersama Mizuho Bank, Ltd. Branch Düsseldorf menerima pinjaman sebanyak € 250,000 dalam akaun bank. Adakah anda seorang lelaki atau wanita yang telah memohon pinjaman dan telah ditolak oleh bank anda? Saya ingin memberitahu anda hari ini bahawa anda boleh mendapatkan pinjaman dari syarikat dalam talian terbaik dan anda tidak perlu mengisi banyak dokumen, mereka juga mempunyai kadar faedah 1% yang baik. Saya diperkenalkan dengan SYARIKAT PINJAMAN AASIMAHA ADILA oleh seorang rakan yang telah menerima pinjaman daripada mereka. Saya memerlukan wang tunai dan pergi ke bank saya. Mereka memberitahu saya bahawa kerana kredit buruk saya tidak layak mendapat pinjaman, dan kadar faedah bank tinggi. Saya gembira sekarang kerana dapat membina perniagaan besar impian saya. Pembayaran saya akan bermula tidak lama lagi. Berhentilah membuang masa dengan bank perdagangan dengan kadar faedah yang tinggi dan terapkan AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM untuk mendapatkan dana pinjaman anda. Mereka sangat pantas mendapatkan pinjaman yang diluluskan dan memberi kredit ke akaun anda pada hari yang sama dengan permohonan. Tidak, terlalu banyak proses dan prosedur yang terlibat, seperti halnya bank. Syarikat pinjaman tidak tahu bahawa saya berkongsi berita baik ini. Anda boleh menghubungi mereka melalui e-mel.
Mohon sekarang ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com

Blog Archive