Sunday, March 16, 2014

Misteri Kehilangan MH370: Konspirasi Berprofile Tinggi Abad Ini

Tujuan Amerika: mengetahui apa yang dilakukan China di kawasan kepualau Spratly. Apa yang ada di Teluk Thailand, Apa yang ada di perairan Vitenam, dan apa yang ada di Selatan Melaka, terutama pos pemantau Negara di Pulau Perak.

Tujuan pilot: untuk memalukan pemimpin Malaysia di mata dunia; untuk mendorong pemimpin dunia mengisolasi pemimpin negara. 

Atas dua kepentingan itu, maka berlaku kolaborasi antara pilot dengan navy seals, bagi melaksanakan projek besar. 

Faktor yang menyokong fakta ini, terlihat bahawa kehilangan pesawat Penerbangan Malaysia B777-200ER MH370, seolah-olah main-main; sebabnya setakat ini tiada permintaan apa-apa daripada perampas.

Sandiwara Amerika semakin terdedah, apabila pura-pura menyertai SAR bermula di Teluk Thailand berhampiran Vietnam, kemudian ke kepualauan Spartly, kemudian ke Selat Melaka, dan kemudian secara uliteral beralih ke lautan Hindi. Malaysia akhirnya akur, apabila data satellite yang dikontrol Amerika dan British, menyakinkan Malaysia, bahawa pesawat malang itu melalui dua koridor luas, arah lautan Hindi ( Diego Garcia) dan laluan Asia Barat/Europa; sehingga China menganggap kenyataan PM untuk mengiakan Data satellite Amerika dan British itu sebagai "keputusan halus yang terpaksa".

Dalam operasi kehilangan MH370, terlihat bagaimana media antarabangsa menuduh Malaysia tidak telus dalam pemeberian maklumat, malah dituduh menyembunyikan sesuatu; Malaysia tiada kemampuan menyembunyikan maklumat; sehingga perkara sensitifpun terpaksa didedahkan oleh Pemangku Menteri Pengakutan dan Menteri Pertahanan, berkaitan dengan kemampuan radar pertahanan negara. Dato Hishamuddin terperangkap dengan provoksi media luar negara, sehingga secara tidak sengaja membuka mulut. Selepas itu, Amerika muncul sebagai hero, bahawa negara dan China tiada keupayaan langsung mengesan pesawat malang itu. Akhirnya Amerika dan British mengguna data mereka sebagai alibi mengalih pencarian pesawat malang itu. Percayalah, Amerika mengetahui pesawat itu ada di mana....

29 comments:

Anonymous said...

itulah yang sebenar-benarnya.

Anonymous said...

Bah. pertama:

Sekarang, si CIA dan‘ pakar-pakar‘ Barat-Zionis lain, buat teori MAS mungkin dirampas ke tempat lain pula, di Kepulauan Andaman di Teluk Bengal, ke arah Pakistan, Iran, Afghanistanlah , dan sekrg. ke barat Perth pula, mcm-macm lagi!

Saya syaki ini cubaan CIA nak mengalih perhatian dari DIEGO GARCIA di tengah Lautan Hindi – saya syaki MAS telah dibawa dari Diego Garcia ke arah ini! ATM mesti dptkan maklumat tarikh bila radar mulanya dikesan, kalau betul MAS menuju ke Kepulauan Andaman dari awal lagi, dan kononnya terhempas di Teluk Bengal (yg. juga terletak di Lautan Hindi)

Lagipun, hairan betul media-media besar Barat-Zionis terutamanya CNN, tak lansung bangkitkan kenapa pengkalan militari US di Diego Garcia ini, dgn. sistem satelit yg. pasti amat canggih, tak dapat kesan lansung MAS kalau kononnya melintasi Lautan Hindi ke Kepulauan Andaman, dari awal lagi! Sedgkn tentu pengkalan militari ini akan memantau seluruh Lautan Hindi utk. kemungkinan ia disasarkan ‘teroris’ melaui laut atau udara, termasuk melalui peluru berpandu (yg. takkan ada radar pun). Tapi CIA/Pentagon sebelum ini tahu pula MAS dah ‘terhempas’ di Lautan Hindi – sekarg. dah nafi pula – lihat di https://www.facebook.com/PeopleForTrueRuleOfLaw/posts/10203269067105644, A MILITARY HIJACK BY AMERICAN AWACS PLANES (over patent rights owned by a Rothschild)?

Disyaki CIA dah PANIK tentang pendedahan Diego Garcia dlm insiden ini! Lihatlah nanti CIA-MI6-Mossad-NATO disyaki akan menyalahkan “pengganas Islam” atau pilot Islam/Melayu kita, melalui teori Teluk Bengal ini! Dan lihatlah ahli-ahli Navy Seal yg. kononnya bunuh 'Osama' (al-Qaeda dicipta CIA-Mossad) pun dah mati; di http://topinfopost.com/2013/06/21/over-20-seals-who-killed-osama-bin-laden-now-dead, Over 20 SEALs Who “Killed Osama Bin Laden” Now Dead, By DNA | June 21, 2013! Navy Seal ini isyaki dibunuh CIA-Mossad sendiri supaya tak bocor rahsia - walau tentera/ejen mereka sendiri!

Disyaki penglibatan CIA-MI6-Mossad-NATO dlm insiden MAS ini, disyaki akibat kehadiran sekaligus, 12 jurutera/saintis teknologi TINGGI dari Malaysia dan 8 dr. China, yg. sgt. penting, termasuk empat pemegang patent teknologi terbaru, dr. syarikat Freescale Semiconductor. Sy. Freescale ini terlibat dlm industri Microchip, Data, Angkasa dan Pertahanan (lihat di http://www.techbriefs.com/component/content/article/31-ntb/webcasts/on-demand-webinars/17016 , Freescale’s Portfolio of Microprocessors, Microcontrollers, and RF Devices for Aerospace and Defense , 06 August 2013; dan lihat di http://www.thestar.com.my/Business/Business-News/2014/03/10/Loss-Of-Employees-On-Malaysia-Flight-A-Blow-US-Chipmaker-Says/, Loss of employees on MAS flight a blow, US chipmaker says, March 10, 2014 )!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. Kedua:

Di samping itu, Freescale Semiconductor ini juga turut dimiliki Empayar ZIONIS plg. Dajal, Empayar Rothschild, yg. membiayai dan mengasaskan Zionisma dan Israel (yg. berasal dr. Jerman, dan menjadi begitu berkuasa sejak abad ke 16 setelah menjadi “peminjam wang” kpd. Raja-Raja Eropah dan kemudiannya mengahwini mereka) - lihat di http://aftertheshift.blogspot.com/2014/03/malaysia-airlines-flight-370-patents.html, Malaysia Airlines Flight 370: “Patents Patents Patents?” ; http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone; dan http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/ , The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012.

Disyaki Mossad-CIA-MI6-NATO akan MENSASARkan pakar Bukan Barat, terutamanya yg. Islam dan dr. China dlm industri ini, terutamanya dlm. industri PERTAHANAN - lihatlah bagaimana Mossad telah membunuh saintis-saintis nuklear Islam dr. Iran - di http://www.businessinsider.com/mossad-in-iranian-scientist-murders-2011-8 , Mossad Suspected In Murder Of Iranian Nuclear Scientists , Vincent Trivett, Aug. 5, 2011.

Dan lihat di http://jimstonefreelance.com/, tentang Japan Airlines Flight 123, yg. membawa 524 penumpang:
"The Truth of JAL123"
Reportedly, there were 17 top engineers of TRON, OS system indigenously developed by a professor of Tokyo University. It is said that TRON at that time was so advanced (comparable to current Google Chrome) and free that the entire Japanese public sector was to adopt TRON OS. Then the entire echelon of TRON engineers were killed by the JAL 123 crash, and Microsoft instead took over and dominated the Japanese OS market thereafter.

Maka teori ‘hijacking’ MAS oleh Barat-Zionis di pengkalan tentera laut US di Diego Garcia ini tak mustahil kerana si Barat-ZIONIS asyik menyerang dan membunuh umat Islam sesuka hati, dlm pembunuhan beramai (GENOCIDE) di Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, melalui PENJAJAHAN terus, penggunaan Drone atau bom kimia, atau menggunakan pengganas al-Qaeda atau mana-mana “pengganas Islam” yg. sebenarnya dicipta Barat-ZIONIS sendiri - untuk tujuan MENJATUHKAN Islam/umatnya dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN Barat-Israel, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas, yg. bermula dr. Palestin, hingga ke Afghanistan, Iraq, Libya, Syria, Mali, Somalia, Yemen, Pakistan, Mali, Nigeria, Republik Africa Tengah dsbnya (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013; dan http://www.presstv.ir/detail/2013/09/15/324167/excia-agent-911-lies-big-and-tragic/, Ex-CIA agent: 9/11 lies bigger than already known, Sep 15, 2013).

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Honestly, saya juga tidak percaya dengan Amerika dan Britain ni.

Saya amat berharap pasukan keselamatan kita akan membuat siasatan sendiri. Saya yakin kita mampu.

Saya amat bimbang dengan statement yg PM buat semalam bila dia cakap yang dia telah MENGARAHKAN semua agensi untuk berkongsi sebarang data dengan pihak-pihak yang sedang membantu kita (US dan UK laa tu sebab merekalah yang sebenarnya mengetuai operasi.)

Aku Peduli Apa @ APA said...

Sejak Sabtu lagi pesawat tu dah mendarat di Nanning..

Anonymous said...

Ini semua adalah kesalahan kita semua, dan yang paling nyata adalah kesalahan semua pemimpin pemimpin politik Malaysia yang memecah belahkan rakyatnya tanpa memikirkan kesannya kepada negara.

Bagi aku, Anwar memang celaka sebab dia terlampau mendendam Dr. Mahathir, walaupun kebanyakan mereka yang berdamping rapat dengan dia tahu dan maklum dengan sifat kemunafikan dia. UMNO dan BN pula memang celaka juga sebab tidak melaksanakan program DEB dan NEP dengan adil sehingga banyak menindas Bumiputera sendiri. Banyak wang yang dihabiskan untuk pelajar pelajar Bumiputera tetapi mereka langsung tidak diberi peluang untuk mengembangkan kebolehan mereka dengan adil di tanah air mereka sendiri.

Rakyat jelata yang bertugas untuk menjaga kedaulatan dan keamanan pula banyak yang mengambil rasuah tak tentu pasal sehingga lupa ALLAH s.w.t bencikan perkara itu. Ini melemahkan pertahanan negara, baik dari segi fizikal mahupun rohani.

Dalam kes MH370 ini, pada firasat aku, juruterbang, Anwar dan PKR sedang melalui proses di FITNAH. Yes, ini baru betul fitnah keatas mereka, tetapi yang melakukannya bukanlah UMNO atau BN, tetapi satu kuasa luar yang ingin memporak perandakan Malaysia. Kta bergasak tiap hari, diorang tengok je, apabila Anwar dijatuhkan hukuman sahaja, mereka terus bertindak..... inilah pertama kali Anwar dan PKR di aniaya (ingat .. PERTAMA).

Sekiranya mereka gagal, kita mungkin akan dihidangkan dengan drama dimana juruterbang, Anwar dan PKR langsung tidak terlibat, maka bergegar gegarlah kembali Malaysia di tangan kita sendiri. Sekiranya mereka berjaya, kita akan terus mengingati kejadian ini sebagai satu pengkhianatan oleh juruterbang, Anwar dan PKR dan mungkin akan terus memadamkan PKR(aku suka je ... tapi not like this)

In the end, rakyat Malaysia kerugian besar, negara yang sedang membuat promosi Visit Malaysia 2014 rugi besar ... MAS rugi besar(jangan lupa beli saham MAS waktu harga rendah ni .. TIPS tu) ... kita sudahpun tewas akibat kerakusan diri kita sendiri.

Aku menyeru kepada ahli ahli politik semua agar kembali kepada akhlak yang baik dan bekerjalah dengan jujur dan ikhlas. Aku tau korang cari makan dengan rasuah dan fitnah memfitnah je, baik DAP, UMNO,PKR maupun PAS. Aku harap korang semua puas hati dengan apa yang korang telah lakukan. Ikut hati aku, aku sepak sepak korang semua.

Anonymous said...

OI anon 2:27, lu punya ekoq ni dr. PENGGANAS Red Bean aaah?! Lu nak salahkan DEB, UMNOlah, BANGSAT lu!

Lu ingat umat Islam yg. DIBUNUH beramai-ramai dlm. GENOCIDE oleh Barat-Zionis termasuk di Palestin, Iraq dan Syria adalah cerita wayang aahh, dan slah M#sia, UMNO dan DEB juga?!

PI MAMPOS lu kat BLOG DAPBANGKAIBABI! Dan lu yg. patut diTERAJANG!

Anonymous said...

Slm.Sukarnya utk membuka mata dan celikkan minda orang lain di sekeliling kita, jika berlapis-lapis kain hitam telah membaluti wajah sekian lama.Isu kehilangan MH370 ini perlu kita ambil ikhtibar bahawa MALAYSIA kini di ambang BAHAYA.

Teringat bicara dengan seorang rakan lama 4 tahun yang lalu.Seorang ahli Pasukan Latihan Pegawai Simpanan ketika itu.Sambil berbisik beliau mengatakan negara kita sudah tidak selamat lagi.Malaysia kini diintai oleh kuasa2 besar dunia dengan agenda yang tersembunyi.Sistem Pertahanan dan Ketenteraan Malaysia amatlah jauh ketinggalan.Rakan saya menyebutkan peralatan ketenteraan yang kita miliki boleh diumpamakan hanyalah sisa-sisa peralatan yang telah digunakan oleh kuasa2 besar tersebut pada puluhan tahun yang dulu.

Sedih... tapi itulah hakikatnya.Kini... ia benar-benar menjadi kenyataan. Ruang udara...darat dan laut Malaysia luasnya dibuka.Tersepit?? Ya...bergelumang dengan percaturan konspirasi kuasa2 besar dunia itu.Meracuni pemikiran segenap masyarakat dunia.Yang sedar..separuh sedar...tidak menyedari langsung? Mana satukah kita?

DOA adalah senjata orang mukmin =). Ya Allah...kirimkanlah pertolonganMU.

SentiasaPanas said...

Cuba fikirkan, baru kerajaan nak memilih-milih untuk membeli senjata yang agak canggih, pembangkang haram dah putar belit berjuta fitnah. Bila berlaku kejadian begini, salahkan kerajaan 100%. Misteri terbesar di Malaysia adalah KEBODOHAN DAN PAKATAN PEMBANGKANG DENGAN MOSSAD DAN YAHUDI! Misteri kedua, KEBODOHAN CACAI PEMBANGKANG DILIWAT DENGAN RELA! -Tayor

Anonymous said...

Mmh susah nak celikkan manusia di sekeliling kite. Terutama melayu. Masih sibuk dgn politik. Memaki hamun..Dengan ayat yang 'terlalu manis' utk didengar.. Siapa yangbegitu?.. Jika benar anda seorang muslim; jaga bahasa anda. Lembutkanlah hati. Muhasabah diri. X kan negara kita dh hancur kita masih nak berperang sesama sendiri.. Siapa yang akan memperjuangkan negara? Org lain atau kita sendiri?

Anonymous said...

Wahai Rakyat Malaysia berfikirlah diluar kotak sedikit.Siapa akan tentukan perjalanan sesuatu organisasi tu betul atau tidak.Adakah organisasi itu sendiri?

Anonymous said...

apa fungsi satelit measat yg malaysia lancarkan ke angkasa...x kan x leh detact mh370....mmg ada konspirasi dunia

Allah nak aibkan kita 1Malaysia...

mu jawab....wamakaru wamakarallah...wallahu khair makirin surah ali imran ayat 9

Anonymous said...

Sori bro..wa tak setuju samalu. Allah maha menutup segala aib. Kalau dibuka lu punya aib, lu punya kawan pun lari ma.. tapi kalau lu cakap Allah mau uji semua yg ada dlm SATU MALAYSIA wa setuju.

Anonymous said...

Assalamualaikum . saya disini tiada ilmu yang banyak . ilmu saya klau nak diandingkan dengan makrifatullah , masya allah memang tak dapat ditandingi . cuma manusia biasa . mungkin banyak spekulasi dan teori yang kita buat . tapi kita ingat satu je walaupun ia benar adalah konspirasi kalau allah tak izinkan , tak boleh berlaku juga . kerana apabila allah berfirman "kunfayakkun" tiada apa yang boleh menghalang . Sebagai rakyat kita perlu buka mata , jangan asyik menyalahkan sesama sendiri . kita sama-sama betulkan diri kita , muhasabah kekurangan diri . ambil daari sudut yang positif . mungkin ini adalah ujian allah untuk kita . Ujian adalah untuk meningkat darjat seorang hamba . Sabar dengan ujian allah .Mungkin juga kita disuap dengan cereka yang palsu tapi ingat kebenarannya akan kita ketahui di mahsyar kelak . Renungkan balik apa yang kita dah buat , cuba jadi lebih baik . Teruskan berdoa agar allah tunjukkan kebenaran untuk kita . Allah adalah sebaik-baik penolong . maaf andai terkasar atau menyinggung mana mana pihak . wassalam

Anonymous said...

X salah lg tekaan memang keje Cia talibarut dajjal..lpsni apa pulak perancangan diaorang..Dan mereka merancang dan Allah merancang Dan Allahlah sebaik-baik perancang.

Anonymous said...

http://thecybersniper.blogspot.com/2014/03/inikah-penyebab-tragedi-mh370.html?spref=fb&m=1

Anonymous said...

Allah knows d best, whoever want to do misdeed to us, d misdeed will return to them. Setiap kejahatan akan di bls dgn kejahatan. Pls unite Msia n keep on praying. Sumday sumhow d truth will reveals. Trust in Allah!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Banyak sangat pendapat dan idea, semua seakan-akan betul jer. Tapi bagi aku satu saja..... yang jatuh di lautan hindi tu nampak macam mengarut, itu saje

Unknown said...

Nak join sepak diorg ni. Mmg gila kuasa... aku nak tambah hagol kpala diorg nih..

Anonymous said...

Anon 11.28
Satelite measat berfungsi utk komunikasi bukannya utk mencerap objek...

Anonymous said...

Pemerintah china sebenarnya juga sudah tahu keterlibatan/keikut sertaaan pemerintah Malaysia dalam"konspirasi jahat"ini.China sadar Malaysia dan FPDA ,Nato,M16,CIA dan Mossad ada di balik semua "skenario busuk " ini.Kendali "dimualai dari Thai,dan selanjutnya dari Singapura( yang pura2 tak tahu/ bungkam seribu bahasa.Dari negeri singa ini Mossad menjalankan kendali "skenario "nya.Rakyat Malaysia dan rakyat awam di rantau ini,,seharusnya mendapatkan informasi ini,,,karena kita juga tahu semua media mainstreim,yang ada di dunia ini siapa yang mengendalikan,dan yang memiliki,,bahkan nasional yang ada di malaysia dan Indonesia juga banyak yang" mengekor",mengikuti skenario mereka.Sungguh sangat naif mengikuti perkongsian jahat dengan mengorbankan 239 nyawa manusia yang tak mengerti apa2, demi mengikuti "skenario jahat", yang mereka katakan dapat membahayakan keamanan nasional mereka dan Israel tuanya.

Anonymous said...

yang pastinya dalam soal apa pun.. sesuatu yang kelihatan buruk tidak semestinya buruk dan yang kelihatan baik pula tidak semestinya baik. oleh itu sentiasalah berwaspada kepada sesiapa pun. peringatan saja..

Anonymous said...

yang kelihatan buruk tidak semestinya buruk..dan yang kelihatan baik tidak semestinya baik. ..beringat selalu.

Anonymous said...

Fcuk off macai
Beli pen hara RM1 claim RM20
Mau p melingkup Umno masuk neraka

Anonymous said...

udah la tuuu nak perang armagedon dah ni..time perang ni kita menang sebab mahdi backup..sebelum ni islam kalah je kan..lepas ni islam menang sebab mahdi tak tahan tgk org islam terseksa..pakat2 la ikut mahdi berperang nanti biarpun merangkak atas salji lepas tu nabi isa tolong kita lak sampai dia wafat lepas tu pikir2kan la...sangkakala kottt..

Unknown said...

Der jgn ckp org, kalau lu yg duduk kat atas??? Beli buku RM10 claim RM200...kite ade kat bawah boleh la ckp mcm bagus, bile kite kat atas???
TEPUK DADA TANYA IMAN

Anonymous said...

Temberang

Unknown said...

mari kita ramai-2 jadi pemimpin der, semua ade banyak idea, boleh buat nie.

Blog Archive