Thursday, February 14, 2019

PRK N24 SEMENYIH-BN AKAN BUAT KEJUTAN

DUN N-24 Semenyih, Selangor, memangpun wilayah Bn, sebelum kawasan Dun itu ditawan PH pada PRU-14 lalu.

Berasaskan senario politik semasa, Bn bakal menawan semula kawasan itu, walaupun tidak mengubah kedudukan Kerajaan PH negeri Selangor.

Jika pengundi kawasan itu memberi undi kepada Bn, setidak-tidaknya suara pembangkang di DUN Selangor semakin kedengaran.

Hakikat yang ingin dilihat pada PRK kali ini ada lah arah pengundi kaum melayu, kerana kawasan ini mempunyai hampir 70% daripada kaum itu.

Jika pada PRU-14, berlaku pertembungan antara Bn dan Pas, pada kali ini, Bn dengan sokongan Pas bertembung dengan calon PH daripada PPBM.

Jika benarlah Bn menang, maka ianya merupakan amaran kepada PH pada PRU-15.

Penamaan calon dijadulkan pada 16 Februari, dan hari mengundi pada 2 Mac.

2 comments:

Anonymous said...

Habislah, PRK SEMENYIH ni juga akan diSABOTAJ habis2an mcm. PRU14!!

Tgklah GILAnya ni!! APA KEJADAHnya si ahli 'NGO' PENGGANAS Asing, BERSIH, yg. berPUSAT di SWITZERLAND, dan diTAJA oleh CIA (NED)/SOROS-MOSSAD, yg. bersama SEKOQ lagi 'NGO', iaitu 'NGO' VETERAN PENGKHIANAT, Patriot - yg. telah menSABOTAJ akan PRU 14 dgn. mengHASUT POLIS/TENTERA dan disyaki, pekerja2 SPR - boleh menjadi ahli SPR yg. baru! Dan SEKOQ Prof.LONGKANG HOMO LIBERAL KULIT BABI BARUA Melayu-PENJILAT DUB*Q DAPeliwat HOMO KULIT BABI jijik ZIONIS boleh jadi TIMBALAN S*R ni oi?!! Lihat di -

https://www.ismaweb.net/2019/02/14/prof-madya-dr-azmi-sharom-timbalan-pengerusi-spr/

Juga ini SEBENAQnya - nak menSABOTAJ akan KES SAMAN terbaru terhdp. PENGERUSI SPR PENIPU HARAM JADAH ni, SPR dan REJIM PH PENIPU CELAKA ni, oleh seorg. PENGUNDI Semenyih yg. amat BERANI!!! Lihat di -

ttp://pahangdaily.blogspot.com/2019/02/jawatan-tunggal-pengerusi-spr-sedia.html

Kenapalah si PEGUAM2 dan PEMIMPIN2 Islam/Melayu TULEN kita boleh BIAQkan DYMM YDPA baru kita diTIPU habis2an mcm. ni?!! PENAKUT nak MAMPOS lu si JANTAN2 Islam/Melayu DAYUS, BENCInya aku pd. puak PENAKUT nak MAMPOS mcm. ni!! Setakat berDEMO aman, dan KUTIP SAMPAH - bukan main lagi MENDABIK DADA - tapi diKETAWAkan si ANJING2 PENGGANAS/PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH/PEMBUNUH DAPbangkai BABI tu!!!

Bahkan, aku akan SALAHkan pemimpin2/peguam2 ISLAM/MELAYU PENAKUT nak MAMPOS mcm. ni kalau NEGARA ISLAM kita ni TUMPAS mcm. PALESTIN!!! PI MAMPOS lu si JANTAN2 Islam/Melayu DAYUS!!!!

Tok Terkedu.

Anonymous said...

Insya Allah jika umat melayu Islam bersatu maka tumbanglah satu kerusi munafik harbi PH di Semenyih ini
kekuatan besar ada pada umat Islam. kalau tak berubah lagi tunggulah saat kemurkaan Allah.
pastikan PH ditumbangkan majoriti besar pada PRK Semenyih nanti dengan izin Allah SWT.

Ameen

Blog Archive