Friday, January 24, 2020

SICC-HASIL KERJA MUSA-MEMBANGGAKAN SHAFIE

KATA peribahasa TAK KENAL MAKA TAK CINTA. Sebelum PRU-14, para pemimpin parti Warisan khususnya Datuk Shafie Apdal mengecam pembinaan SABAH INTERNATIONAL CONVENTION CENTRE (SICC) yang dibina Yayasan Sabah dengan kos RM1bilion di Teluk Likas, Kota Kinabalu, kononnya satu pembajiran dan tidak seginifikan kepada kemajuan dan pembangunan Sabah.

Namun dua hari lalu, apabila melawat pusat tersebut bersama dengan 2 Timbalan beliau selama 1 jam, bukan sahaja memuji reka bentuk pusat tersebut, tetapi menganggap SICC merupakan satu tarikan unggul bagi Sabah dan pembinaan pusat seumpama itu merupakan satu perancangan ke depan bagi merancakkan perekonomian Sabah.

Malah Shafie memuji SICC satu senibina yang unik berbanding dengan pusat-pusat serupa di Hongkong, Singapura atau Thailand.

Shafie dengan bangganya mengumumkan pada Februari depan, pusat itu dibuka secara rasmi, dan acara pertama bakal diadakan adalah Musabaqah Al-Quraan peringkat Kebangsaan.

Hakikat perlu diterima sejak tahun 2003, apabila dilancarkan HALATUJU Pembangunan & Kemajuan Sabah oleh Ketua Menteri ke-14 Sabah-Datuk Musa Aman (kini Tan Sri) telah melihat potensi Sabah di rantau ini, khususnya gugusan BIMP-EGA kerana keunikan Sabah.

Pusat seperti SICC bukan sahaja menjadi tarikan persidangan antarabangsa, akan tetapi juga tarikan pelancongan, namun apa yang pasti, pembukaan pusat itu mempunyai "spillover" kepada aktivti perekonomian, khususnya peruncitan.

Shafie beruntung, kerana peninggalan kerajaan era Musa, memudahkan beliau dan parti beliau melawat, merasmi, dan seterusnya menggunakan infra yang telah disediakan.

Mungkin kerana silau mata, walaupun Shafie memerintah Sabah lebih 20 bulan, setakat ini, tiada HALATUJU jelas berkaitan pembangunan & Kemajuan Sabah, malah pada tahun 2018, ekonomi Sabah merudum kepada 1.5% berbanding tahun 2017-8%.

Ada lah diharapkan agar Kerajaan Warisan dapat memaksimakan pengunaan infra yang disediakan oleh kerajaan Era Musa, dan jangan sampai, seperti KERA MENDAPAT BUNGA!!!.

1 comment:

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari

sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih

Blog Archive