Thursday, July 18, 2019

GARA-GARA VIDEO SEMBURIT: PM-8 JAUH IKAN DARIPADA PANGGANG!!!

Gara-gara video semburit Azmin-Haziq- peralihan kuasa antara PM-7 dan PM-8, dalam masa terdekat ibarat jauh ikan daripada panggang!!!.

Dalam keadaan PKR menuju perpecahan, antara kubu Anwar dan Azmin, Tun Dr Mahathir tiada pilihan, melainkan meneruskan tugasan beliau sebagai Perdana Menteri, setidak-tidaknya sehingga kecohan dalam salah satu parti PH itu reda.

Dalam senaro sekarang, meskipun belum dimuktamadkan, siapa pasangan Haziq yang sebenarnya, namun secara tidak langsung, pasangan itu menunju sepenuhnya kepada Azmin.

Anggapan yang lojik, jika pasangan Haziq, bukanlah Azmin, sudah lama pihak polis telah membuat kenyataan berkaitan dua pelaku dalam video tersebut.

Kalau melihat, senario sekarang, nampaknya PKR sudah terbahagi dua- antara penyokong Anwar dan Azmin, keadaan ibarat pergaduhan tanpa peraturan- saling melepaskan tumbukan, antara satu sama lain.


4 comments:

Puaka Rimba said...

Biarkan....Biarkan.

Anonymous said...

Peribadi kita adalah hasil produk dari lingkungan sahabat2 yang KITA sendiri pilih. Jika kita pilih bergaul dengan ahli2 masjid, sedikit sebanyak peribadi dan akhlak kita akan bertambah baik. Insya Allah.

Anonymous said...

Kuasa, pangkat, darjat dan harta yg diragui kemurniannya, TIDAK menjamin kebahagiaan dunia, lebih2 lagi di akhirat kelak, kampung kekal abadi. Bersujud bertaubatlah, lagi2 yg sudah tua bangka, pulangkan hak dan harta bukan milik kita, harta haram, hasil korupsi.Jangan diberi makan isteri dan anak2 kita hasil wang haram. Tak macho. Biar sikit asal halal.Biar drive Toyota Corolla asal wang pembeliannya suci, dari Merc E Class baru atau BMW Siri 7 yg TIDAK BAROKAH. Ingatan bagi diriku terutamanya. Anak2 muda Islam jangan ikut ahli2 politik korupsi, jgn sentuh dadah, jgn berzina, elak perlakuab LGBTQQ. Balasan Allah SWT can be swift dan cash di dunia, di alam barzah pasti serta di akhirat nanti. Be on the right track now, betadadi landasan betul dari muda, HIDUP anda kemudian hari senang. Amin.

Anonymous said...

berada di landasan betul...��

Blog Archive