Friday, April 05, 2019

PRK RANTAU- TOKMAT PUNYA PELUANG BESAR PERTAHAN KERUSI

ANGGAPAN Pakatan Harapan, bahawa siapapun calon mereka bakal menang kerana mempertaruhkan undi kaum cina, sebahagian besar undi kaum india, dan sekurang-kurangnya 20 peratus undi kaum melayu.

PH sangat teruja pada PRK Sungai Kandis, Balakong, Seri Setia dan Port Dickson, maka mencalonkan individu yang tidak mengambarkan sebuah negara yang telah merdeka lebih 60 tahun daripada segi penguasaan ilmu, malah penguasaan bahasa kebangsaanpun tersangat rendah, lebih teruk daripada bahasa pasar.

Rakyat secara umum telah sedar, khususnya pengundi muda dan dibuktikan pada PRK Cameron Highlands, Semenyih, bahawa mereka telah menolak calon-calon PH, kerana kesedaran, bahawa kerajaan yang mereka impikan, hanya sebuah kerajaan imajinasi, yang tidak mampu membela mereka. Ikuti Apa Kata Tok Mat.

1 comment:

Anonymous said...

Tgklah, PRK Rantau ni disyaki akan diSABOTAJ!! SPR, yg. PENGERUSI dia adalah si Melayu BARUA ANJING PENIPU si rejim PH BANGKAI BABI, dan dah diKUASAI si ‘NGO‘ PENGGANAS Asing yg. berPUSAT di SWITZERLAND, Bersih yg. diTAJA CIA/MOSSAD-SOROS – TAK boleh diPERCAYAI lansung! Lihat SABOTAJ ni di –

1. https://www.abuleman.com/2019/03/maklumat-pengundi-hilang-diubah-spr.html

Dahlah mmg. KURANG AJAQ betul si PENGERUSI SPR PENIPU LIBERAL HARAM JADAH dan amat TAK BERMORAL ni!! Tgk. anak BETINA PORNO si JANTAN SIAL ni, bukan main LUCAH lagi - tapi boleh pula diSOKONG si BAPA Melayu BARUA PENJILAT DUBOQ DAPbangkai BABI dia ni !! Lihat di -

2. http://sabahkini2.com/en/news/1692/baby-bertatu-berbikini-chubby-mempopularkan-pengerusi-spr/view

Tapi boleh pula si PENGERUSI SPR BANGKAI BABI ni MENGHINA/MENGGERTAK Islam/umatnya di KELANTAN sbg. ‘kaki kelab malam‘, lihat di -

3. https://www.ismaweb.net/2019/03/24/kenyataan-pengerusi-spr-cetus-kebencian-sentimen-negeri/

Dan lihat TIMBALAN PENGERUSI Homo BANGKAI BABI SPR ni yg. muka dia mcm. HOMO HARAM JADAH, yg. meru-pakan PENYOKONG Pengganas Bersih dan puak HOMO - pun jenis si BARUA ANJING rejim PH ni, lihat di -

4. 2. https://www.abuleman.com/2019/02/saya-tak-kisah-lelaki-wanita-nk-tukar-jantina.html ;

Ya, inilah jenis spesis SPR HOMO KULIT BABI HARAM JADAH yg. BARU - yg. telah memPERMAINkan ISLAM/umatnya, UNDG2 PERLEMBAGAAN/NEGARA, DYMM YDPA dan TANAH MELAYU/NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni!!!

Lihat bagaimana PENTINGnya PERLANTIKAN angota2 SPR yg. BERMORAL dan BERINTEGRITI berdasarkan UNDG2 PERLEMBAGAAN Perkara 114. Keanggotaan Suruhanjaya Pilihan Raya.

(1) Suruhanjaya Pilihan Raya hendaklah dilantik oleh Yang di-Pertuan Agong selepas berunding dengan Majlis Raja-Raja, dan hendaklah terdiri daripada seorang pengerusi, seorang timbalan pengerusi dan lima orang anggota lain.

(2) Pada melantik anggota Suruhanjaya Pilihan Raya, Yang di-Pertuan Agong hendaklah mengambil perhatian tentang peri mustahaknya suatu Suruhanjaya Pilihan Raya yang mendapat kepercayaan awam.

Dahlah dulu, bukan main lagi lu si PENJAJAH/PENGGANAS PN PARIA/DAPbangkai ANJING/PHomo nak MENIPU dan MEMBULI DYMM YDPA kita terdahulu (walaupun PENIPUAN ni dah berlaku di zaman madey selama dia DIKTATOR 22 thn)!! Skrg. nak MEMBULI dan MENIPU pula DYMM YDPA baru kita!!

Lihat juga di -

5. http://wak-labu.blogspot.com/2019/01/saya-sedia-letak-jawatan-kata-azhar.html

(Tok Terkedu)

Blog Archive