Friday, January 28, 2011

Normala Tak ceria lagi

Normala tak ceria lagi. Sejak semalam mood Normala tidak seperti hari-hari sebelumnya. Normala kesal dan marah-jika sekiranya Pengarah Jentera Pilihanraya Pas Din Puduraya tidak menyerang pribadi Calon BN-Azhar Ibrahim-pihak BN tidak akan menyerang pribadinya.

Normala juga kesal dengan tindakan Ketua Penerangan Pas Johor yang juga Presiden ANAK- Mazlan Aliman-asyik-asyik mahu berdebat dengan Datuk Ahmad Maslan- akan tetapi tidak berbuat sesuatupun selama kempen. Mazlan menurut Normala-hanya asyik dengan cakap kosong-sedangkan apa yang didakwanya tidak diterima oleh pihak peneroka Felda.

Normala kesal dengan tindak tanduk Mazlan-sehingga kempen Normala di kawasan felda sangat hambar dan tidak mendapat sambutan. Majoriti peneroka Felda sangat marah dengan tindak tanduk Mazlan-yang bertujuan mencari publisiti murahan.

Kesedihan Normala bertambah apabila kisah silamnya terbongkar. Normala juga kesal dan marah kerana status MC suaminya terdedah.Normala juga malu-kerana penyakit suaminya yang selama ini dilipat baik-akhirnya dietahui-Makrof ada penyakit psikitiri aka gila- Makrof dikatakan tiap hari perlu makan ubat SODIUM VALPROATE SEJINIS UBAT MENTAL.

Lihat lah raut wajah Normala-sangat sedih-walaupun bersama kekasih dan bodyguard 24 jamnya Makrof Mutalib.

Kekesalan Normala bertambah-tambah apabila latarbelakang pendidikannya pun terbongar-hanya berkelulusan SAP (sijil am Pelajaran) di peringkat SPM-namun cuba mengajar penduduk Tenang melawan kerajaan-kononnya dia ada perancangan yang lebih baik. Bukan lah menghina... kemampuan Normala dalam mengunakan fikiran dan otak sangat terhad.. penilaian kemampuan seseorang menyerap apa yang diajar adalah melalui peperiksaan...

No comments:

Blog Archive