Wednesday, January 22, 2020

PSS-AKHIRNYA KERAJAAN WARISAN MENGALAH

AKHIRNYA kerajaan Warisan Sabah pimpinan Datuk Shafie Apdal mengalah, apabila kabinet Sabah pada hari ini sebulat suara membatalkan pelaksanaan pengeluran Pas Sementara Sabah (PSS) kepada 600 ribu PATI Sabah.

Menerusi keputusan tersebut, besar kemungkinan kerajaan Warisan akan meneruskan tindakan kerajaan sebelum ini, MEMBURU, MENANGKAP DAN MENGHANTAR pulang PATI ke negara asal.

Di mata rakyat Sabah, apapun keputusan kerajaan pimpinan Warisan, apa yang jelas NIAT sudah ada untuk menghalalkan PATI, namun kerana bantahan rakyat termasuk kekalahan calon Warisan pada PRK Kimanis, menyebabkan mereka undur ke belakang. Bagi rakyat Sabah secara umumnya, undur ke belakang hanya bersifat sementara waktu, dan di masa akan datang, jika ada peluang termasuk memberi mandat kepada parti itu pada PRU-15, besar kemungkinan cadangan itu bakal dilaksanakan.

Rakyat Sabah jangan tertipu menerusi muslihat kerajaan Sabah yang ada sekarang, kerana jika terperangkap, rakyat asal Sabah bakal berputih mata.

Rakyat Sabah untuk sementara patut bersyukur kerana adanya PRK Kimanis, untuk menunjukkan bantahan awal berkaitan pelaksanaan PSS. Jika tiadanya PRK Kimanis, pada Jun, 2020, pengeluaran PSS bakal bermula.

Rakyat Sabah secara umumnya patut berterima kasih kepada pengundi Kimanis bagi mewakili rakyat Sabah secara umumnya.

Benar lah apa yang dikatakan oleh Pengerusi Bersatu Sabah- Datuk Hajiji Haji Noor yang ada ADUN Sulaman semasa sidang DUN Sabah akhir tahun lalu, bahawa cadangan pengeluaran PSS akan membawa masalah besar kepada kerajaan.

1 comment:

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari

sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih

Blog Archive