Sunday, June 23, 2019

VIDEO SEMBURIT-APA YANG PERLU AZMIN LAKUKAN

JIKALAU lah video semburit ini berlaku di negara seperti UK, Jepun, India, Australia, Kanada atau Amerika, pemimpin yang dipalitkan sudah lama meletakkan jawatan.

Mengapa berlaku peletakan jawatan? sebabnya pemimpin yang terpalit itu mengutamakan parti atau kerajaan yang diwakili. Pemimpin sedemikian itu, tidak mahu parti atau kerajaan terpalit dengan masalah peribadi.

Sebagai contoh tahun lepas, Andrew Griffths menteri dalam kabinet UK meletakkan jawatan hanya kerana telah didedahkan, bahawa beliau menghantar pesanan berunsur seks kepada seorang pengundi; di India, menteri muda luar negeri- Mobashar Jawed Akbar meletakan jawaatan hanya kerana terlibat saman fitnah dengan seorang wartawan, dan di Kanada Menteri Pembangunan Ekonomi untuk negeri Ontario- Jim Wilson meletakkan jawatan kerana tuduhan salah laku seksual. 

Bagi kes video semburit Azmin dan Haziq, nampaknya kedua belah tidak saling mengalah. Azmin bersungguh-sunguh mempertahankan dirinya tidak bersalah, malah menuduh pihak tertentu berniat jahat bagi menghancurkan karier politik beliau, Haziq pula bersungguh-sungguh bahawa perbuatan semburit antara beliau dan Azmin memang benar-benar berlaku.

Kerana dua belah pihak tidak saling mengalah, maka pihak polis yang menyiasat menjadi pengadil. Sekarang semua mata tertumpu pada pihak polis. 

Di mata rakyat pula,timbul keraguan, belumpun pihak polis menyelasaikan siasatan, Haziq Abdullah Aziz, sudah diambil tindakan- tindakan pertama- majikan beliau telah memecat beliau daripada jawatan setiausaha sulit kanan seminggu selepas pengakuan beliau salah seorang dalam video semburit, manakala parti beliau memberi tunjuksebab mengapa tidak boleh dipecat daripada parti. Selain itu ada MUFTI mencadangkan, bahawa beliau boleh dihukum kerana telah membuat pengakuan.

Kenampakan sangat, bahawa Haziq dipihak yang bersalah, kerana Perdana Menteri sendiri membuat kenyataan, bahawa video itu adalah palsu.

5 comments:

Anonymous said...

AKSI MENGUNYIT MASAM JADI PADOMAN
RULES OF LAW DAH KEMANA SKG NIH..?
SKG NAK SEBUT PUN DAH GELI GELEMAN
RULES OF JUNGLE DULU SKG DAN KINI..



MANA RULES OF LAW MAMAK CAKAP LEBONG GEBANG BANGANG BARU 1 TAHUN PAKAJ RULES OF RIMBA....


SEMAKIN NAK MAMPOS MAKIN MENJADI JADI PENIPU PEMBOHONG...

MUJAHIT MUJADAH LANSUNG TAK BUNYI BUNYI

KIKIKIKIKI...

RULES OF KUNYIT LEBIH TINGGI MAKAM DAN KAROMAH DARI RULES OF LAW...

Anonymous said...

Dibawah Malaysia Baharu Pakatan Hancing/DAP, Rule of the Jungle dan jadi Rule of the Jamban?

Anonymous said...

Kita JANGAN jadi BANGANG!!! CIA/MOSSAD - dgn. MUDAH boleh menCIPTA akan KLON atau TOPENG MUKA yg. mcm. MUKA ASLI!!! SKANDAL video SEKS HOMO haziq PENIPU dan JIJIK tu, disyaki permainan LICIK, DAJAL dan JIJIK si anwar PARIA HOMO dan TUAN DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael dia, utk. PASTIkan SATU2nya, parti BUMIPUTERA dlm. rejim PH, PPBM diHAPUSkan habis2an, maka anwar PARIA HOMO boleh jadi PM dgn. MUDAH, dan yg. paling UTAMA, maka, TPM akan diPERMUDAHKan dr. bangkai2 SAMPAH DAP ANJING kurap HOMO jijik ZIONIS ISrael, dibawah hak asasi 'KESAMAAN' SAMPAH dan PENIPU Zionis!!!!!!!! Sbb. tu, si anwar PARIA HOMO ni amat ANTI-UNDG2 PERLEMBAGAAN 153, terutamanya dlm. TEMURAMAH2 dajal dia dgn. MEDIA2 BARAT-ZIONIS!!! Lihat artikel2 BERNAS ini, di -

1. https://nthqibord.com/2019/06/13/dap-dalang-disebalik-video-mirip-azmin/ (Google ZIONIS dah TAPIS artikel ni, jadi pi terus laman web NTH QIBOARD ni bawah TAJUK ni!!)

DAP dalang disebalik video mirip Azmin?

By MAJDAN YAHYA

SUMBER: AMRAN AHMAD NOR
Timbalan Pengerusi Gagasan Tiga (G3)
Bekas timbalan pengerusi biro buruh DAP.

NTH QIBOARD com
13/06/2019; dan di –

2. https://www.malaysia-today.net/2019/06/13/the-aim-is-to-eliminate-ppbm-by-eliminating-azmin/

The aim is to eliminate PPBM by eliminating Azmin

By Raja Petra Kamarudin

Malaysia Today
Last updated Jun 13, 2019.

Anonymous said...

Video dubur menduburi liwat meliwati orang dalaman PKR yang TIDAK MENJADI. Alamat kempunanlah Anwar nak jadi PM ke 8... cukurrrrrrrr!

Anonymous said...

Tiada perjanjian hitam putih la pulak? Ialah janji manifesto kepada rakyat yang ada hitam putih pun boleh ditipu dan kata ianya bukan kitab suci, inikan pulak setakat perjanjian sesama sendiri yang tiada hitam putih, juga tiada time frame bila nak lantik Anwar jadi PM ke 8. Memang tak lah, janji tinggal janji, alamat kempunanlah Anwar...

Blog Archive