Friday, June 14, 2019

BUANG MASA SIASAT VIDEO SEKS

BUANG masa menyiasat video seks yang memaparkan individu menyerupai Azmin Ali, walaupun pasangannya mengaku. 

Tun Dr Mahathir awal-awal sudah menolak ketulinan rakaman video itu, kerana menurut beliau adalah tindakan bodoh bagi Azmin melakukannya. 

Kenyataan awal Perdana Menteri, adalah isyarat bahawa tidak berbaloi menyiasat sesuatu rakaman palsu. Beliau menekankan lagi, dalam era sekarang video seumpama itu boleh sahaja diada-adakan, malah beliau secara sinis berkata, suatu hari nanti, rakaman seumpama itu memaparkan beliau boleh diwujudkan. 

Di lain pihak pula, Datuk Seri Anwar mahu pihak polis menyiasat rakaman video tersebut. Demikian juga lawan Azmin semasa merebut Timbalan Presiden PKR-Rafizi Ramli. 

Pihak polis dalam persimpangan, mana yang perlu dituruti. Berasaskan kepada senario ini, ada lah diyakini polis akan memilih jalan tengah, win-win, rakaman video itu palsu. Jika demikian apa yang tindakan terhadap Haziq Abdullah Aziz yang beria-ia sangat mengaku beberapa kali melakukan hubungan songsang dengan Azmin? 

Di negara ini, video seumpama ini, hanya tontonan, tidak berimpak terhadap sokongan di peti undi.

3 comments:

Anonymous said...

WOOII APA NI RELEX LA
SESAMA SENDIRI GADO GADO
CER BAWAK BERTENANG YAA..
HAAH APA LAGI GADUH LA JANGAN X GADUH



KIKIKIK.... JOM BELI POP CORN WAYANG KUNYIT DAH START...


PANJI KUNYIT MANA MELINGKUP DULU KITA TEPUKKKKK RAMAI RAMAI


YEEEAHHHHHAHHHHH...!! KIKIKIKI

Anonymous said...

Tapi madey tknak peliwat jadi pm..

Anonymous said...

Dubur menduburi kini menjadi isu utama pakatan hancing berbanding dengan isu kesusahan rakyat, isu kenaikan kos sara hidup yang menggila... betul2 hancing!

Blog Archive