Thursday, May 23, 2013

Zahid Hamidi- King Ghaz kedua

DATUK AHMAD ZAHID HAMIDI- HANYA seminggu dilantik sebagai Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN)- pembangkang yang selama ini menjadikan negara sebagai pentas MENABUR FITNAH  mereka, kini menjadi kelam kabut.

Tindakan Zahid dengan memberi kuasa penuh kepada Pasukan Polis berkaitan keselamatan dan Keamanan negara, mengingatkan kita semasa Tan Sri Ghazali Safie sewaktu masih ada kegiatan komunis dalam negara ini.

Untuk sementara memang yang kecil-kecil dahulu ditangkap; bermula dengan Adam Adli, kemudian pada hari ini Tian Chua, Harris Ibrahim dan Tamrin Ghafar telah masuk lokap kerana meniupkan fitnah di kalangan rakyat.

Penulis terkejut juga, apabila anak Tun Ghafar Baba itu ditahan, kerana beliau tidak mempunyai rekod ekstrimis sebelum ini.

Individu-individu seperti Hishamuddin Rais, Chegubard, Anwar Ibrahim, Nik Nazmi- Adun Sri muda Selangor, Ambiga; adalah para individu yang dalam senarai bakal diamankan. Lim Kit Siang juga tidak terlepas bakal diamankan.

Adalah sesuai melokapkan para individu ini, kerana mereka bukan membawa suara ramai, sebaliknya suara pelampau, yang dicerminkan oleh undi melalui kawasan-kawasan yang didiami pelampau.

3 comments:

Anak Bumi Pusaka Melayu said...

Lega sikit rasa hati ini dengan Pimpinan Baru KDN dan IGP. Tahniah. Jangan tangkap pengemar Jubur Tahi tu. Tangkap yang diseliling dia dulu. Biar di pening kepada sorang diri...

SambaLBelacaN said...

tahniah PDRM dan KDN
ini yang majoriti rakyat mahu...
memang lega...bole tido nyenyak malam nih..

buragas said...

yee kene ada mcm mantan menteri KDN yg lepas2.arwah TUN DR .ISMAIL dn arwah TAN SRI GHAZALI SHAFEI!.kalu x ada sbb kenapa reporter gelarkn arwah TAN SRI GHAZALI KING?al fatihah utk kedua2nye!

Blog Archive