Tuesday, March 22, 2011

Video Sex: Lakonan Anwar maha hebat!!!

Tidak ada sesiapa yang menuduh bahawa Anwarlah dalam aksi sex, yang ditayangkan pada wartawan terpilih oleh seorang lelaki yang menamakan dirinya DATUK T.

Persoalannya kenapa Anwar bergitu gelabah? Sehingga mengarahkan tuduhannya pada semua penjuru? bahawa video itu kononnya menjatuhkan imejnya dan keluarganya.

Pagi tadi Anwar membuat laporan polis mengenai aksi sex yang kononnya lelaki yang melakukan sex dengan seorang wanita di sebuah hotel itu mirip wajahnya.

Anwar sendiri yang mendakwa bahawa lelaki dalan video itu bukanlah dirinya walaupun wajahnya mirip. Alasan Anwar, lelaki yang terdapat dalam video itu berperut buncit.

Yang pelik, bagaimana Anwar tahu bahawa lelaki itu berperut buncit? dan wajah lelaki itu mirip wajahnya? sedangkan Anwar belum menonton video itu? Entah-entah ini semua mainan Anwar, bagi maksud mengalih pandang rakyat mengenai sodomi IInya. Esok akan diputuskan oleh mahkamah, apakah Anwar diperintah untuk menyerahkan sampel DNAnya.

Anwar hari ini, mendakwa bahawa DS Najib dan Hishamuddin adalah dibelakang rakaman video lucah itu. Dia kononnya mempunyai Bukti, bahawa Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri itu terlibat.

No comments:

Blog Archive