Tuesday, March 22, 2011

Video lucah: Disarankan Hadi-Kit Siang-Wan Azizah tonton dulu Aksi Itu-Baru Komen

Sudikah Haji Hadi mempunyai pemimpin seperti lelaki mirip Anwar berperut buncit dalam Video melakukan sex dengan seorang pelacur?

Semalam berita mengenai Video Sex yang memaparkan seorang lelaki mirip Anwar melakukan hubungan sex dengan seorang wanita di sebuah hotel tersiar di portal berita, blog, twitter dan FB.

Peranta Video sex itu adalah seseorang yang menamakan dirinya Datuk T.Tiada yang kenal Datuk T!.Tiada siapa yang tahu muslihat atau tujuan Datuk T. Semalam, dalam kenyataanya, minta Pemimpin utama pembangkang dan isterinya berhenti daripada jadi pemimpin. Menurut Datuk T, dia sudah bosan dengan putar belit dan pembohongan.

Siapa kah Datuk T? Apa kaitan Datuk T dengan Anwar? 1001 pertanyaan! Mungkin kah Anwar merupakan alat Anwar? untuk mengalih pandangan rakyat terhadap desakan agar supaya Anwar menyerahkan sampel DNAnya.

Sungguh kebetulan, dikala Anwar bergelut dengan Sampel DNA, secara tiba-tiba pula muncul video lucah, yang dikatakan pemainnya adalah seeorang lelaki mirip Anwar, namun berperut buncit.

Yang peliknya, belumpun Anwar menonton video itu, Anwar seolah-olah tahu apa yang telah dirakam.Malah, Anwar telah siap dengan alibinya sekali. Apa kah juga ini kebetulan? 1001 persoalan!

Anwar begitu pantas sekali, munding jari pada DS Najib dan Hishamuddin, kononnya dua pemimpin BN itu, berada dibalik rakaman video sex itu.

Selain itu, rakan-rakan Anwar termasuk presiden PAS dan Penasihat DAP, belumpun menonton Video itu, namun segala tohaman diarahkan kepada BN. Jikapun benar, BN merakam video itu, untuk tujuan pendedahan kelakuan Anwar, salah kah? Haji Hadi setuju kah jika Anwar berperilaku seperti itu? berzina!!.

Percayalah kelakuan buruk itu tidak mungkin terlipat selama-lamanya. Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.

Kepada Haji Hadi, Kit Siang dan isteri Anwar Wan Azizah.. cuba tonton video itu dulu baru beri komen. Jangan meneggakkan benang yang basah.

No comments:

Blog Archive