Latest News

Anwar Ditawar TPM Pula Dah

CERITA terbaru daripada anak sulung Anwar-Nurul Izzah, papanya kononnya ditawarkan Jawatan Timbalan Perdana Menteri (TPM) selepas PRU-13.

Anwar konon tolak mentah-mentah, kerana setia kepada Pakatan Rakyat. Cerita dogeng.

7 Responses to "Anwar Ditawar TPM Pula Dah"

Anonymous said...

KAH KAH KAH KAH.....tak tahu saya siapa agaknya lebih hebat menipu.

Bapak ke? MAk ke? Anak sulung? Tiga tiga memang hebat menipu!!!

Ijjah oi, bapak kau ni laku sangat ke? Jawatan Mufti Turki tu apa jadi? Satu dunia dah tak heran kat bapak kau la.

Ditawar jawatan TPM? KAH KAH KAH KAH KAH. Jawatan tukang cuci longkang depan rumah aku pun bapak kau TAK LAYAK! Aku tak nak orang kuat MENIPU berkerja dekat aku!!

MENIPU MENIPU MENIPU.

REFORBASI!!

Anonymous said...

ape le kena bangsat sangat keluarga ni... penipu.. tapi masih ada yg nak pecaya.. mampus aje le org yg menyokong comango ni.. org melayu berhak memilih agamanye sendiri.. itu yg dipejuangkan bangsat betina ni seketurunan..penipu

Anonymous said...

Sebiji ganti papanya..kuat temberang
Agak2lah klu nak temberang pun...
Tulah..silap kalau lari hari tu kan dah jadi mufti d turki..kihkihkih

Anonymous said...

mulanya memang aku nak balas kow kow punya ... tapi dek mengenangkan sicantik manis tak jadi la puloq
I lap u la so much izzah .. kuota I kosong lagi 3 .... u tak berkenan ke ...

Anonymous said...

Yg lg bangsat..ternganga mulut si kena tipu dan percaya bulat2 oleh cerita ketua penipu..otak macam tahi..x boleh nak fikir dah

Anonymous said...

Kau nak cakap bapak kau tamak gilalah, offer jawatan PM baru puas hati?

Berapa banyak jawatan bapak kau kena offer?Lecturerlah, muftilah, ni TPM pulak?

Apa ke jadah BN nak offer jawatan TPM kepada orang bakal masuk penjara sebab liwat?Kau ingat kes liwat tu sejak tahun bila?

Nak menipu pun tipu bodoh, orang bodoh je percaya.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Blog Archive