Friday, December 26, 2014

Lim Kit Siang Standby Nak Sambut PM

PERDANA MENTERI menamatkan lawatan dan percutian, semata-mata memenuhi panggilan Lim Kit Siang. Kini, pemimpin DAP yang membebel setiap saat dan hampir angau mencari Najib itu, sedang menunggu di lapangan terbang. hehehe, berita ubat mengantuk.

Kalau Najib kembali dan turut sama melawat dan memberi bantuan kepada mangsa-mangsa banjir, automatik air akan surut, itulah menurut tilikan MP Gelang Patah itu.

Atas sebab itu, semua penyokong DAP, sebulat suara mencari PM setiap masa, sehingga bibir Najib setiap masa tergigit, kerana namanya terus disebut dan dipanggil oleh bapa kepada Lim Guan Eng itu.

1 comment:

Anonymous said...

1.Jenis Ah Beng Multi Tong San Tong Kang Turun Cinions superkiasu ,se ekor pun dari MCA DAP Gerakkan ACCIM dan penyokong 25 ,I am #26, mengalakkan suasana budaya busuk hati terhadap orang Melayu semenjak 2008,tidak beri apa sumbangan kalau tak ada untung.
Mereka berjaya ujud kebencian hanya dengan mendapati bahawa kepimpinan kita terlampau Sino Phile ---
Ah Jib Gor, nak ambil ati Multi Tong san Tong kang turun konon kerana terbuka liberal moderate inklusive 1M endless possibilities,endless festivals .
Akibat nya 2013, apa lagi cina mau ?
Masih tak serik, masih berlagak dia lah PM terhebat, sabit lah jadi begini.

Jika anda tonton berita siaran TV NT7 Mandarin,dan TV8 Mandarin, setiap hari setiap siaran berita, ,selama ini, semenjak 2013, isian dan tajuk berita akan tumpu kapada berita liputan negeri PRC ,Hongkong, Taiwan dan juga kalau ada berita di lain negeri yang ada libat Bangsa CINA,.
Haluan fokus dan Tumpuan adalah CINA.Program rancangan Cina bahasa Mandarin menaikkan mertabat bangsa Cina sememang nya berhaluan NANYANG dan the Chinese Dream.

Saya tuduh amalan ini sebagai amalan rasis Sino centric..
Saya juga tuduh sikap dan dasar pemerintahaahn Ah Jib Gor melampau dengan memberi bodekkan kepada CINA.,yan ni berat sebelah dan dan tidak adil.
2.Olih kerana tindak balas gerakan nasionalis Melayu dengan kempen tindak balasBUY CINES LAST dan BOIKOT berkesan,MULTI TONGsan merasa tertekan dan ambil sudut sikap dingin, malahan ada yang terus memijak meijak harmony dan sangka baik Melayu.
3. Tempoh hari kumpulan persara dan bergelar Inglis Spikers 25 mendapat sokongan pada Cinion Wong Ah Beng the Star.Cinion Wong Ah Beng sambut mereka saperti bulan jatuh ke riba
Saifuddin kalah 2 kali CEO GMMMMM dan Wan jue masuk memihak dan di nobat sebai juara liberal dan moderate.Ingat ya Ah Jib Gor adalah Bapak Moderates, besar lah kepala semua mereka.
Seterus nya wannabe 5 minets of fame I am #26 mendapat liputan..
Pemuda moderat extremis MCA pun join ..
PASMA,err PLASMA ada di belakang sebab Jahid MP dalam NUCC,tajaan Ah JIb Gor.
Nun di lapisan atasan CINA cukong Cina yang terajui bisness besar Battersea Power,Keluarga Yeoh dan kouk dan lain memberi layanan dingin kapada kepentingan orang Melayu .
Dan yang membuat jadi parah ,sahabat perniagaan surat Kuning, dan juga cina yang amat gemar bergelar dan terima bintang, sanggup buat saja asal kan dapat gelaran dari berapa institusi keraBAT ,TAPI BUKAN SEMUA, DAN BANGSAWAN kita , termasuk memapari gambar mereka di akhbar akhbar saperti the STAR ,menerima anugerah bintang gelaran kebesaran Saya kira ada sekurang kurang nya ada 30,000 orang yang dapat bintang gelaran termasuk dari kerajaan pusat.
Semenjak 20.12.14, sa ekor yang bergelar berbintang cinabeng pun tak tampil hulur sumbangan bantuan..Sebab:, tiada untung atau keuntungan atau balasan.
Memang bangsa ini terkutup dan macam jenis bangsa bolih dapat naungan negeri Melayu, dan hirup udara bumi.Bangsat.
Bapak Multi Tongsan Ahli Parlimen Gelang Patah membuat tawan predator opportunis kunun DAP berhasrat nak tolong Kelantan.
Nak meniaga wang ringit untuk halang agama Islam.
Salah siapa ?
Lu ta payah fikir.
arjuna waspada
changakat lobak.

Blog Archive