Sunday, December 14, 2014

1MDB: Najib kena Perbetul

NAJIB kena perbetul keadaan. Jangan biarkan persepsi merebak dengan pantas. Beliau kena bercakap.

Jelaskan modus operandi Syarikat Kerajaan itu. Jawab tuduhan bahawa syarikat itu berjudi untuk mendapatkan pulangan.

Jawab dengan fakta, berkaitan perancangan, tindakan dan hala tuju syarikat yang mempunyai hutang berbilion itu.

Beritahu rakyat, kebaikannya kepada rakyat dan negara.

4 comments:

Anonymous said...

Takkan lah Najib sebagai PM jadi mangsa kpd Ular Mamak Tua yang pakai hantu lapuk '50 dalil' merusuh lagi. Tangkap kedua dua barua ini sekali dan seluruh barisan penyokong Mahathir sekarang juga, sebelum terlambat. Mahathir tak ada apa2 yg special, hanya curi dari sebilangan dan bagi kpd sebilangan yg lain, dan bagi kedua dua golongan ini berlaga. Ini adalah 'game plan' Mahathir dan anak2 didiknya cam Rahim Thamby Chik dll.

salleh said...

Bang... xde 50 dalil ke...100 dalil ke.. kalau semua urusan perjalanan 1MDB telus... minta diperjelaskn satu persatu. Knp...ade sesuatu yg tidak kena ke utk disorokkn. Skrg laporan kewangan 1MDB... kerugian... bkn sikit pulak tu . Rakyat nk tahu jugak.

Anonymous said...

Rakyat mana yang ingin tahu kalau tidak penyokong2 Mahathir , yang harap Najib akan letak jawatan untuk Mukriz ambe alih. PM berkuasa ke atas polis dan tentera , adakah Mahthir megundang bencana cara dia berpolitik. Ini bukan zaman 'Tunku The Gentleman'. Najib sudah pun ada pelan peralihan kuasa kpd Hishamuddin Hussein.

Anonymous said...

najib nak lawan Mahathir...lupakan lah..

Tewas seperti Pak Lah...Insha Allah.

drmuz

Blog Archive