Sunday, June 16, 2019

VIDEO SEKS: AKAN TUMPAS KAH AZMIN?

MUNGKIN dalam keadaan celaru, Azmin mengheret parti beliau terlibat sama ulang siar video seks yang memaparkan dirinya.

Sepatutnya, Timbalan Presiden PKR itu, tidak perlu membabitkan parti beliau, sebaliknya menyerahkan kepada pihak polis menjalankan siasatan.

Kenyataan MP Gombak itu, bahawa individu dalam video itu bukanlah beliau adalah memadai, walaupun individu yang mengaku pasangan beliau membuat akuan bersumpah.

Azmin seharusnya awal-awal lagi peka terhadap kenyataan Tun Dr Mahathir, yang menganggap video itu palsu.

Menuding jari kepada parti beliau, bukannya dapat membersihkan nama beliau, sebaliknya mengundang fitnah lain.

Dalam keadaan sekarang, bagai mana para pemimpin PKR khususnya Presiden parti itu membela Menteri Ekonomi Persekutuan itu, kerana secara terang-terangan beliau menuduh pucuk pimpinan terlibat sama ulang siar video seks yang memaparkan dirinya.

Sekiranya Azmin tumpas oleh video seks yang melibatkan diri beliau, bukan kerana para pemimpin dalam parti beliau, akan tetapi kerana tindakan beliau sendiri, yang gopoh.

Sebenarnya, kedudukan Azmin, sangat bergantung kepada ketulenan video itu, dan pihak yang boleh mengesahkan adalah pihak polis. Jika video itu palsu, maka no case. 

Azmin kena steady, jika gelabah, maka memperkuat andaian, bahawa memang beliau salah seorang dalam video tersebut.

Sebenarnya Azmin tidak perlu gusar, jika beliau tidak melakukan perbuatan terkutuk itu.

5 comments:

Anonymous said...

Jom semua rakyat Malaysia bersama2 Malaysia Baharu membina masyarakat DUBUR MENDUBURI, LBGT, FITNAH MEMFITNAH, RULE OF JUNGLE, TIPU MENIPU DAN LIWAT MELIWAT. Kita kini semakin menuju matlamat tersebut... ayuh semua kita berganding bahu!

Anonymous said...

Setelah lebih 15 tahun Pakatan Hancing yang diketui DAP menabur FITNAH akhirnya tercapai juga matlamat MALAYSIA BAHARU untuk membina sebuah negara DUBUR MENDUBURI. Cukurrrr!!!

Anonymous said...

Anwar dilihat seolah2 memegang jawatan PM ketikamana Kutty berziarah ke London? Beliau dilihat sangat berkuasa semasa ketiadaan Kutty. Segala tumpuan baik media dan sebagainya kini tearah kepadanya...

Anonymous said...

Jom semua kita raikan budaya DUBUR MENDUBURI, TIPU MENIPU, LIWAT MELIWAT, RULE OF JUNGLE, LBGT dan FITNAH MEMFITNAH dalam era MALAYSIA BAHARU...

Anonymous said...

Parti yg diwujudkan untuk membela "Al Juburi" (istilah atau tag-name yg diberi oleh MSabun) maka lahirlah generasi "Al Buriti"...Ko rasalah Wahai PKR/DAP/PAN/BERSATU & yang sewaktu dengan Ph.

Blog Archive