Friday, December 05, 2014

Sodomi II: Nampaknya Anwar Dapat Sokongan Amerika

Tweet Naib Presiden Amerika disebar luas oleh Anwar Ibrahim. Naib Presiden Amerika itu lupa, bahawa penindasan kemanusian sedang berlaku di Penjara Guantanamo, Cuba. Seharusnya negara itu menutup penjara itu untuk menunjukkan negara itu pengamal demokrasi dan kebebasan kehakiman.

Joe Biden, cuba menyamakan Malaysia , di mana sodomi atau hubungan sesama  bukan sahaja satu jenayah di Malaysia,  malah dikutuk dalam agama Islam.

Jika dahulu Al-Gore, yang juga Naib Presiden Amerika menyokong sodomi I, kini Naib Presiden Amerika yang juga daripada Parti Demokrat, menyokong Ketua Pembangkang itu.

Demokarsi ala Amerika, tidak boleh di bawah ke Malaysia, kerana sistem Demokrasi negara itu; hanya berpihak kepada rakyatnya sahaja, bukan kepada manusia sejagad.

2 comments:

kah kah kah kiok said...

amarika sekarang pun sedang bergelut dgn kes hak asasi yg kritikal & perkauman melampau.. negara ini sedang huru-hara serta penuh dgn demonstrasi tunjuk perasaan oleh kaum minoriti.. kah kah kah.. selesaikan dulu problem dlm negara sendiri, jangan menyibuk jaga tepi kain orang.. kah kah kah kiok!!

Anonymous said...

Harap AS tak banyak kecek2 , tunjukanlah kuasa mu dengan membekukan harta2 Penyamun Mamak Sundal Malaysia yg bernama Madey Kuti anak Keling Juboh Paria DK (Selangor) al Haramjadah Laknatullah Iskandar Malabari Kuti. Buang je kuman2 ini ke dalam tempat kumbahan air di New York.

Blog Archive