Sunday, November 18, 2012

Hadi meminta agar Tuhan memenangkan islam

Kalaulah takrifan Hadi, bahawa sesiapa yang mengucap kalimah syahadah itu islam, maka ahli-ahli dan penyokong Umno 99 peratus beragama islam. Demikian juga Pas, ahli-ahlinya dan penyokongnya hampir 99 peratus islam. 

Kalaulah yang dimaksudkan Hadi itu kemenangan islam, maka di negara ini sejak merdeka lagi kemenangan senantiasa berpihak kepada islam. 

Kita mengetahui, Perdana Menteri Malaysia daripada yang pertama hinggalah yang ke enam adalah orang islam dan kebetulan daripada Umno. 

Rupanya doa dan permintaan Hadi itu selama ini termakbul, kerana belum pernah bukan islam menjadi Perdana Menteri di negara ini.

Kerana Hadi meminta Tuhan agar mememangkan sekali lagi umat islam, maka pada PRU-13 akan datang, sekali lagi Umno akan menang, kerana parti itu mewakili kaum melayu yang semuanya beragama islam.

Tuhan mengerti, bahawa Pas berasal daripada Umno, atas sebab itu, Pas tidak pernah menang di peringkat nasional, namun Tuhan itu, sangat adil, memberikan kemenangan kepada umat islam di Kelantan dan Kedah.

Sebenarnya kemenangan Pas di Terengganu pada tahun 1999 adalah ujian kepada parti itu terutama Presidennya sendiri Datuk Hadi Awang. Namun, mereka tidak mengambil iktibar kepada kemenangan itu, atas sebab itu Pas kalah pada tahun 2004.

Pada kali ini, kerana Tuhan melihat bahawa Pas sudah menjadi tamak dan bercita-cita pula mahu merampas Putrajaya dengan bantuan DAP dan PKR, maka sekali lagi, Pas akan kehilangan Kedah dan tidak akan dapat mengulangi kejayaan tahun 2008.

Selain itu, Tuhan juga tahu, bahawa Pas kini telah berubah matalamat perjuangannya, sehingga sanggup mendoakan sesama agamanya hancur binasa.

Tuhan tahu, walaupun Umno bertentangan dengan Pas pada sebarang pilihanraya, namun ahli-ahli umno dan penyokongnya, tidak pernah mendoakan agar Pas hancur lebur.

Umno berhadapan dengan Pas melalui pilihanraya secara gentleman melalui demokrasi. Oleh kerana pendekatan dan perjuangan umno lebih dekat dengan rakyat, atas sebab itu, Umno senantiasa menang.

Yakinlah semakin meluap-luapnya keinginan Pas untuk merampas Putrajaya, maka semakin jauhlah parti itu dengan Putrajaya. Putrajaya nampak dekat, tapi jauh, sungguh jauh.

No comments:

Blog Archive