Tuesday, May 03, 2011

Video Seks Anwar: Ujian poligraf -Eskay bersedia bila-bila masa!!

Eskay Abdullah salah seorang trio Datuk T dan telahpun bersumpah laknat pada 29 April lalu, kini bersedia bila-bila masa menjalankan ujian poligraf sepertimana saranan AJK Pusat Pas-Husam Musa.

Menurut Eskay-setelah sumpah laknatnya dipertikai-kini beliau bersedia menjalankan ujian poligraf bersama Anwar Ibrahim. Eskay juga meminta agar ujian tersebut dijalankan secara siaran langsung di TV demi mengelak tuduhan konspirasi.

Pihak Pakatan, terutama penyokong Anwar mempertikai sumpah laknat yang dilakukan oleh Eskay bagi mewakili trio Datuk T pada 29 April lalu bertempat di Masjid Amru Al-AS Bandar Baru Sentul.

Sebelum majlis angkat sumpah tersebut telah berlaku kekecohan disebabkan gangguan daripada kumpulan penyokong Anwar yang diketuai oleh Ketua AMK Keadilan-Shamsul Akin Iskandar.

Selepas sumpah laknat Eskay tersebut-beberapa ulama antaranya Mufti Perlis dan Mantan Mufti Perlis Dr Asri mencadangkan agar Anwar melakukan sumpah laknat demi membalas sumpah yang dijalankan oleh Trio Datuk T.

Hingga kini-Anwar belum membalas cadangan ulama tersebut mahupun cabaran daripada Datuk T.

Sementara itu mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir ketika memberi ulasan berhubung sumpah laknat Trio Datuk T, mantan PM itu berkata- tindakan Trio Datuk T adalah betul menurut keyakinan mereka-bahawa pelaku dalam video seks tersebut adalah Anwar; sebaliknya Anwar enggan bersumpah kerana dia yakin dia memlakukan perbuatan tersebut.

Anwar selain seorang yang kaki perempuan (sepertimana ditulis oleh Tun Mahathir dalam bukunya A doctor in the house) Anwar juga dikaitkan dengan seks songsang. Kini Anwar menghadapi kes meliwat pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan. Keputusan samada Anwar dipanggil membela diri berhubung pertuduhan tersebut akan diketahui pada 16 Mei ini.

No comments:

Blog Archive