Wednesday, May 18, 2011

Kata laluan ke unit 1511- Mohktar dan CIFUT

Tanggal 6 Jun hingga 30 2011, pasti kita akan mendengar semula kata laluan Mohktar dan CIFUT. Kata laluan Mohktar telah didedahkan oleh Saiful pada 3 Februari 2010, apabila mangsa liwat Anwar itu memberi keterangan mengenai laporan polis yang dibuatnya pada 28 Jun 2008, dimana dalam laporan tersebut; Saiful melaporkan bahawa dia diliwat oleh majikannya.

Pada hari kejadian (26 Jun 2008) mangsa diarah oleh majikannya ke sebuah kondo di jalan setiakasih Bukit Damansara. Tujuan mangsa ke unit 1511 selain menghantar dokumen yang diarahkan juga majikannya berpesan agar jangan lupa membawa jelly KY.

Selepas melalui pintu pengawal dengan berbekalkan kata lalun Mohktar, pintu yang menggunakan kekunci magnet-akan terbuka bila menyebut mohktar, maka sampailah Saiful ke sebuah unit yang bernombor 1511-kononnya unit tersebut milik seseorang yang bernama Nasrudin.

Di dalam unit itu, Majikan Saiful telah lama menunggu. Apabila Saiful tiba, dia langsung menyerahkan dokumen yang diminta. Majikannya meneliti dokumen tersebut, selepas itu, mereka berbincang jadual kerja Saiful. Semasa membincangkan jadual kerja itulah, timbul gahirah, sehingga majikannya bertanya "Can I f**k u Today" aka CIFUT.

Selepas bersiram, Saiful diarah mendekati majikannya dalam keadaan berdiri-memakai tuala putih, Saiful juga sama. Majikan memeluknya. Kemudian itu, berlaku proses liwat, sehingga majikannya mencapai klimaks.

Air mani yang tertumpah ke dalam dubur Saiful, telah terbukti milik Anwar sepertimana keputusan Hakim pada 16 Mei lalu; dan air mani itulah salah satu keputusan memanggil Anwar membela diri.

No comments:

Blog Archive