Sunday, May 15, 2011

Anwar peralat ulama Syria menepis salah laku moralnya

Kira-kira 3 ribu penyokong Pakatan dan pemimpinnya berkumpul di stadium Selayang semalam, selain bermunajat juga bersembayang hajat.

Sejak akhir-akhir ini Pakatan mempergunakan agama untuk mencari kebenaran, malangnya semakin banyaknya solat hajat yang dilakukan oleh Pakatan, maka semakin banyak isu moral Anwar terbongkar dan terdedah.

Tuhan menggerakkan hati manusia untuk membongkar dan mendedahkan moral Anwar. Misalnya semalam di perjumpaan Pakatan, indivudu tertentu yang tergerak hatinya menyebar luaskan rakaman video seks Anwar.

Permintaan pemimpin dan penyokong Pakatan agar semua malapetaka dihindarkan kepada mereka, namun sebaliknya yang berlaku.

Seharusnya pihak Pakatan akan sedar dan menerima hakikat ini, bahawa semuanya ini adalah ketentuan Tuhan.

Allah sangat murka terhadap hambanya munafik dan hipokrit, atas sebab itu, Allah turunkan bermacam-macam bentuk keaiban terhadap individu yang munafik dan hipokrit itu.

Pemimpin Pemabangkang bukan hanya Anwar; Haji Hadi, Nik Aziz dan ramai lagi, kenapa tiada isu moral sepertimana yang dihadapi Anwar? Sebabnya, mereka tidak melakukan larangan Tuhan seperti berzina dan meliwat.

Anwar seharusnya sedar, bahawa suatu ketika dia hampir menjadi nombor satu dalam negara, namun atas kuasa Tuhan, semuanya itu sirna. Ingat semua peluang yang ada pada manusia adalah atas kehendak Allah, namun apabila larangan yang dimurkai Allah terus dilanggar, maka walaupun jawatan itu dalam genggaman, pasti akan hilang. Ini lah yang berlaku pada Anwar.

Benar kata Anwar, bukan Umno, bukan BN yang boleh menajtuhkannya, tetapi Allah. Tetapi Anwar lupa, bahawa apa sahaja perkara yang menghalang cita-citanya adalah kehendak Allah, melalui saluran tertentu, seperti parti, moral dan sebagainya.

Bagi AYT selagi Anwar dan kawan-kawan berserah diri kepada Allah untuk petunjuk, selagi itu Allah akan beliakkan semuanya bagi tontonan umum.

Semakin ramai ulama yang Anwar pergunakan untuk bermunajat dan solat hajat, maka semakin terserlah lah isu moral Anwar akan diketahui umum.

No comments:

Blog Archive