Thursday, April 07, 2011

Video sex Anwar: Kenapa Anwar takut RCI???

Anwar Ibrahim mengketepikan cadangan sesetengah pihak khususnya BN dan perdana menteri yang mahu Suruhanjaya Diraja ditubuhkan bagi menyiasat dakwaan pembabitan dalam sebuah video seks yang melibatkan dirinya. Anwar mendakwa bahawa penubuhan RCI hanya membazirkan masa.

Malah Anwar berkata, sebaiknya RCI untuk kematian Altantuya, "Port Dickson" dan kematian pegawai kastam.

AYT sungguh pelik, kenapa Anwar sangat takut pada penubuhan RCI. Selain Anwar para pemimpin Pakatan juga takut pada penubuhan RCI bagi menyiasat video sex yang membabitkan Anwar.

DAP misalnya, awal-awal lagi menentang penubuhan RCI bagi menyiasat video sex tersebut. Satu persoalan yang amat besar!!!

Satu rakaman video sex yang membabitkan Anwar telah didedahkan oleh kumpulan Datuk T pada pagi 21 Mac lalu, di sebuah bilik di Hotel Carcosa di Ibu Negara.

Pada selesa, video klip sepanjang 107 saat telah tersebar di internat dan telah dimuat turun daripada youtube; walau bagaimanapun klip video tersebut telah delete. Kilp video tersebut memaparkan seseorang yang seraut wajah Anwar.

Wan Azizah yang mengaku telah menonton video tersebut hanya berkata- itu bukan dia (Anwar).

Setakat ini belum ada penafian secara total baik daripada Anwar mahupun Wan Azizah mengenai video sex tersebut. Anwar hanya berkata sehari selepas pra tonton video tersebut; bahawa lelaki dalam video teresebut bukan dirinya, kerana lelaki tersebut berperut buncit; namun selepas klip video tersebut beredar, komen Wan Azizah- Bukan Dia? Anwar, setakat ini belum memberi komen mengenai lelaki dalam klip video tersebut.

No comments:

Blog Archive