Thursday, April 14, 2011

PRN Sarawak: Mereka yang hadir perjumpaan Pakatan hanya nak tengok Muka peliwat

Masa berkempen hanya 24 jam lagi. Terlihat bahawa semakin dekat hari pengundian, Pakatan lost Steam. Orang ramai yang hadir pada perjumpaan Pakatan pada awal kempen semata-mata untuk melihat secara dekat muka peliwat.

Ketua Pemuda DAP terpaksa melabelkan parti SUPP sebagai parti orang utan, kerana pada pengakhir kempen ini, sokongan kepada SUPP mendadak naik.

DAP yakin menang 15 kerusi yang ditandanginya yang semuanya majoriti kaum cina. Namun akibat, kenyataan DAP memanggil parti SUPP adalah parti orang utan, menyebabkan kaum cina Sarawak marah.

Surat-surat khabar berbahasa cina telah menyiarkan kenyataan DAP tersebut di muka depan.

Di Kapit, Anwar naik marah apabila Tuai Rumah Panjang Melekan-Bugap bertanyakan soal sodomi, Video Sex dan jam omega. Anwar yang telah berucap selama 20 minit di rumah panjang tersebut, tergesa-gesa meninggalkan perjumpaan tersebut dengan marah sekali.

Pada Ahad Anwar juga naik angin apabila ada wartawan bertanyakan soal jam omega.

Sementara itu, TPM Muhyiddin Yasin berkata, keadaan calon-calon BN semakin hari bertambah baik. Kawasan yang tadinya kelabu kini bertukar cerah, sementara yang hitam menjadi kelabu. Beliau mengharapkan, sebelum kempen ditutup tengah malam esok, kawasan kelabu akan menajdi cerah.

Dikhabarkan- Kini BN selesa di 37 kawasan, sementara 15 lagi dalam keadaan kelabu, dan 19 dalam keadaan hitam.

No comments:

Blog Archive