Tuesday, March 29, 2011

Video sex Anwar adalah muslihat Anwar sebab itu Wan Azizah enggan tonton

Menentukan kebenaran adalah tindakan yang mulia, atas sebab itu, Wan Azizah sebagai presiden sebuah parti perlu menonton video sex Anwar agar supaya komentar yang beliau dilontarkn mengenai video itu bernilai. Adalah palsu memberi komen pada sesuatu yang mana sesuatu itu belum pernah dilihatnya.

AYT juga belum lagi menonton video itu, namun AYT memberi komen bersandarkan kepada ulasan mereka yang menonton video itu termasuk ulasan Presiden KITA Datuk Zaid Ibrahim.

Ulasan Datuk Zaid sepertimana ditulisnya dalam blognya, beliau tidak mengulas bahawa yang ditontonnya itu adalah orang yang beliau kenali, namun Zaid meminta agar badan antarabangsa diminta untuk memastikan ketulinan rakaman video itu. Maksud tersiirat daripada ulasan Zaid itu adalah, memang benar apa yang tonton itu adalah Anwar Ibrahim, namun beliau tidak tahu apakah rakaman itu tulin.

Kini, rakaman asal video yang memaparkan Anwar itu sudah ditangan polis. Mereka yang bertanggungjawab mengenai pendedahan video itu, yakni trio-Datuk T telahpun disoal siasat oleh pihak polis. Tempat di mana video dirakam telah juga diperiksa oleh pihak polis.

Namun, yang pelik bagi AYT, kenapa kah rakaman video itu tiba-tiba muncul dikala, sodomi II Anwar menghampiri pengakhir? Anwar sebenarnya agar sukar menepis tuduhan sodomi II, ekoran diterimanya tiga barang bukti miliknya, di mana pada barang-barang tersebut, terdapat padanan DNA Lelaki Y yang terdapat pada anus mangsa yang mengaku diliwat oleh Anwar- Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Yang pelik juga, individu yang mendedahkan video sex Anwar itu adalah orang Anwar sendiri-Yakni Datuk Eskay. AYT merasakan, pendedahan video SEX Anwar itu adalah muslihat Anwar sendiri, bagi mengabui mata rakyat mengenai kes sodominya; atas sebab itu juga, Wan Azizah Wan Ismail isteri Anwar enggan membidas video lucah itu, sebaliknya Wan Azizah hanya berkata-adalah haram menontonnnya dan beliau tidak menyesal bersuamikan Anwar.

No comments:

Blog Archive