Sunday, March 27, 2011

Video lucah Anwar: Muslihat Anwar dan Eskay!!!!

Pada pagi Isnin tayangan video lucah, yang memaparkan seseorang mirip Anwar Ibrahim sedang melakukan hubungan sex dengan seorang wanita cina, di sebuah bilik Spa di Ibu negara. Beberapa jam selepas tayangan itu-Anwar melakukan sidang media di Pejabat PKR di Tropicana Petaling Jaya- dengan mengatakan bahawa lelaki itu walaupun mirip wajahnya, akan tetapi lelaki itu bukanlah dirinya, kerana perut lelaki itu buncit. (Nota hingga kini menutut Anwar-dia dan isterinya belum menonton video itu).

Seperkara, tiada siapa yang timbulkan PERUT BUNCIT, melainkan Anwar sendiri. Kini, Anwar menjaja ke sana kemari mengenai ISU PERUT BUNCIT!, seolah-olah orang lain yang mencipata isu itu.

Inilah gempaknya Anwar-ibarat orang yang mencuri-kemudian berteriak PENCURI! PENCURI! PENCURI!.

AYT hingga kini masih curiga, kenapa kewujudan video aksi sex Anwar itu, bertepatan, bahawa kes Sodomi II, hampir di penghujung jalan. Alibii Anwar dalam kes sodomi II, hampir punah, apabila pihak mahkamah menerima tiga barang bukti yang mengandungi DNA lelaki Y. DNA Lelaki Y adalah DNA yang dijumpai pada anus Mohd Saiful Bukhari Azlan, yang mengaku diliwat Anwar, kali terakhir pada 26 Jun,2008 di sebuah Kondominum, di Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, Kuala Lumpur; antara jam 3.01 hingga 4.30 petang hari yang sama.

Jika sekiranya musuh politik Anwar, yakni Umno terlibat, bodoh sangat Umno ini? dah tahu musuh dah akan terkapai-kapai, kenapa pula dibayonetkan!!!? Sungguh tak masuk akal.

Eskay seorang daripada Datuk T adalah teman rapat Anwar, malah Eskay pernah merawat Anwar bertahun-tahun, semasa Anwar jatuh daripada kuda.

AYT yakin ada sesuatu yang muslihat antara Eskay dan Anwar. Untuk mengalih pandangan rakyat terhadap isu sodomi II, Eskay mendedah Video tersebut.

Anwar dan Eskay sudah membuat perancangan rapi. Eskay ditugaskan merealisasikan rancangan itu. Dalam merealisaikan rancangan, seseorang daripada Umno mesti dilibatkan. Oleh kerana RTC mempunyai rekod dendam atas Anwar, maka RTC Eskay pilih; tujuannya jika video itu terdedah, maka mudahlah Anwar menuding jari pada Umno dan pemimpinnya.

Benar juga, pada sidang akhbar Anwar selepas sahaja Video itu ditayangkan pada wartawan terpilih, Anwar terus mennuduh DS Najib, Hishamuddin dan polis adalah dibelakang rakaman dan penayangan video itu. Lakonan telah berjaya sesuai dengan skrip Anwar.

Skrip kedua yakni, isu perut Buncit-Anwarlah yang mencipta isu itu. Mungkin isu MATA tak laku lagi, maka kini isu Perut pula dijaja ke mana-mana. Agak-agaknya bila pula lambang PKR diganti daripada MATA KEPADA PERUT!!!

No comments:

Blog Archive