Saturday, March 26, 2011

Video Lucah: Anwar cepat-cepat putar alam

Bayangkan Anwar pada selasa buat laporan polis di Balai polis Dang Wangi. Pada Rabu-identiti Datuk T didedahkan sendiri oleh kumpuluan itu. Sementara itu pihhak polis menubuhkan pasukan khas dan menyiasat video lucah itu di bawah seksyen 292 CPC.

Pada Khamis dua individu daripada kumpulan Datuk T ditahan di bawah 112 kanun keseksaan, diambil keterangan dan seterusnya dilepaskan atas jaminan polis.

Semalam seorang lagi kumpulan Datuk T di bawah langsung dari Kedah ke Bukit Aman.

Pasukkan khas polis-telahpun mmemeriksa lokasi di mana video dirakam.

Pihak polis yang menyiasat video lucah ini atas permintaan Anwar sendiri, tidak diberi peluang oleh Anwar. Anwar secara terus menerus menuding jari kepada DS Najib dan Umno sebagai pelaku merakam video lucah itu.

Semalam Anwar begitu gahirah sekali membuat fitnah kepada Umno dan DS Najib di satu majlis tanpa permit. Pihak polis terpaksa menyuraikan majlis memutar alam itu.

Anwar sepatutnya disiasat-kerana menganggu siasatan yang sedang berjalan, mencipta prajudis kepada pasukkan khas polis yang ditubuhkan.

Anwar sangat gusar mengenai video lucah tersebut, kerana sesiapa yang menonton video itu, pasti yakin, bahawa pelakon utama video itu adalah seseorang yang mirip Anwar.

Yang peliknya, walupun Anwar dah tahu bahawa pelaku itu hanya mirip dirinya, walaupun Anwar belum menonton video itu, tetapi Anwar begitu gelabah sekali.

Bagi pandangan AYT tunggu dulu siasatan polis--kemudian baru komen.

No comments:

Blog Archive