Saturday, March 12, 2011

Demi keadilan pada Saiful-Anwar Wajib serah sampel DNA

Disinilah terburai apa kah Anwar itu seorang pemimpin yang bertanggungjawab dan gentleman. Selama ini, Anwar dan pengikut serta penyokongnya mendakwa bahawa sodomi II adalah konspirasi pihak kerajaan. Tibalah masanya Anwar memberikan sampel DNAnya untuk tujuan profilan DNA, apakah DNA lelaki Y yang dijumpai pada anus Saiful bukan DNA milik Anwar.

Anwar tidak boleh lagi berdolak dalik mengenai isu ini, Anwar tiada pilihan lain selain mennyerahkan sampel DNAnya secara sukarela.

Pada perbicaraan pada Jumaat, pendakwa utama Peguam Cara II Negera memohon mahkamah agar memaksa Anwar memberikan sampel DNAnya. Anwar tidak boleh lagi berselindung dalam hal teknikal untuk menghindar memberikan sampel DNA.

Kepada Anwar, beri lah keadilan kepada Saiful, jika sekiranya Datuk Seri tidak pernah meliwat Saiful, adalah pasti, sampel DNA Datuk seri tidak akan sepadan dengan DNA lelaki Y yang masih misteri itu.

Takut apa? jika tidak bersalah! Kalau lah Datuk Seri tidak mahu memberikan sampel DNA, ertinya benarlah bahawa Datuk Seri memang melakukan perbuatan terkutuk itu.

No comments:

Blog Archive