Monday, February 14, 2011

Sodomi II: Akan Hadir kah Anwar???

Sodomi II akan bersambung hari ini 14 Februari sehingga 25 Mac 2011.

Sambungan perbicaraan hari ini adalah kelanjutan daripada perbicaraan pada 17 Januari lalu, di mana pada hari itu Anwar gagal dalam permohonannya melucutkan hakim Mohd Zabidin Mohd Diah untuk mendengar terus kes soddomi IInya.

Sodomi II adalah kes yang dihadapi Anwar kerana meliwat pembantu khasnya Mohd Saiful Nukhari Azlan, di Unit 11-5-1, Desa Damansara Condominium, Jalan Seetiakasih, Bukit Damansara, antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun, 2008.

Apabila perbicraan itu bersambung pagi ini-keterangan saksi daripada doktor HKL (Dr Siew) yang memeriksa Saiful akan diteruskan, dan selepas itu Pakar Kimia akan mengambil tempat untuk memberi kesaksian mengenai air mani Anwar yang dijumpai dalam dubur Saiful.

Masih terawal mendengar kata kunci MOHKTAR, kerana ianya membabitkan soal balas peguam Anwar Karpal Singh dengan Saiful.

Persoalannya, apa kah Anwar akan di mahkamah pagi ini? kerana menurut Azmin Ali melalui twitternya semalam, perjumpaan dengan Anwar yang sepatutnya berlangsung pada pukul 7.30 malam tadi telah ditunda dan Azmin tidak menjelaskan pukul berapa perjumpaan itu akan berlangsung.

No comments:

Blog Archive