Saturday, October 16, 2010

Kepada BN; Jangan bimbang-Pengundi Galas pasti menangkan BN

Rakyat Kelantan sangat bijak untuk mendapat pembangunan. PRK Galas pasti akan dimenangi BN. Sebabnya rakyat di situ mahukan peruntukan pembangunan daripada kerajaan persekutuan.

Sebenarnya PRK Manek Urai-para penggundi disitu mahukan BN menang- atas sebab itulah-kekalahan BN amat tipis sekali.Akibat kekalahan BN-maka Jambatan Manek Urai tidak jadi dibina. Janji BN-jika BN menang-maka baru lah jambatan itu dibina-atas sebab rakyat memerlukannya. Jika BN kalah-bermakna-rakyat Manek Urai tidak perlu jambatan itu.

Pada PRK kali ini- pengundi Galas-tidak mahu peristiwa Manek Urai berulang.Para pengundi di situ pasti akan mememangkan BN.

Nik Aziz tahu benar- bahawa Pas akan kalah di Galas. Atas sebab itu Pas telah menyatakan akan mencalonkan calon yang BERKUALITI.

PRK Galas bukan lah pertembungan personalti antara KULI dan NIK Aziz. Sebenarnya para penggundi disitu telah memnbuat keputusan sebelum hari pengundian pada 4 November depan.

Pada PRU-12 lalu- Calon Pas Hashim Sulima telah berjaya merampas DUN tersebut daripada UMNO.

DUN-45 Galas kosong, ekoran kematian ADUN Pas tersebut bulan lepas akibat kanser kolon.

KULI telah diberi amanah bagi pihak BN sebagai Pengarah pilihanraya. Sebelum ini KULI dicadangkan sebagai calon, namun wakil rakyat Gua Musang itu menolaknya.

Bagi AYT-siapapun calon BN- pasti menang.

No comments:

Blog Archive