Sunday, August 16, 2009

Gelakat Pakatan disukai rakyat!

Gambar pembantu Ronnie Liu, yang menjatuhkan dirinya, dan berpura-pura sakit. Wong mendakwa ditolak oleh pegawai SPRM semasa menangkapnya. Orang ditangkap, kenapa perlu ditolak? mesti lah dipegang dan digari. Mana ada istilah menangkap menjadi menolak.
.
Pembantu Ronnie Liu ini disiasat kerana penyalahgunaan wang sebanyak 500 ribu ringgit yang kononnya digunakan untuk 237 projek di Sungai pelek.
Perbuatan ini lah disukai oleh rakyat yang menyokong Pakatan, kerana bagi mereka kepura-puraan lebih utama daripada kebenaran. Sifat-sifat manusia seperti Wong ini lah yang diperlukan oleh rakyat Selangor dan negeri-negeri di bawah Pakatan rakyat, kerana maha guru mereka Anwar Ibrahim, adalah pakar dalam soal belit dan tipu menipu ini.

Gambar (before) Hassan Ali pernah mengatakan sanggup dipecat kerana isu beer di Selangor, kemudian merangkul Ronnie Liu, kerana minta maaf, dalam isu beer tersebut. Ini lah sifat-sifat pemimpin islam Pas, yang suka berdolak dalik, tetapi sifat orang sebegini adalah pilihan Nik Aziz dan penyokong Pas. Islam Pas, boleh bohong, boleh menipu, asalkan matalamat boleh dicapai.

No comments:

Blog Archive