Latest News

Baru Lima Hari- Anwar Sakit Belakang Kronik

Anwar mengalami sakit belakang yang kronik. Susut berat badan. Tidak dapat tidur kerana dirabah lipas. Itulah pengakuan Nurul Izzah dan Nurul Nuha-anak2 Anwar. Berkaitan sakit belakang cuba lihat caption pada caption.

10 Responses to "Baru Lima Hari- Anwar Sakit Belakang Kronik"

Anonymous said...

Kuat melancap kot, itu yg sakit sana sini seluruh badan. Kan ke KOTE nya jenis aktif ?

Anonymous said...

Klu nak tempat tido sedap..lain kali jgn dok menutuh jubur org...

Anonymous said...

Hukuman yang setimpal dengan kesalahannya. 1. Meliwat Saiful Bukhari - Allah sendiri pun melaknat orang seperti ini, kau orang nak maafkan ke?, 2. Menyuburkan politik kebencian dan menghasut rakyat jelata dengan fitnah dan pembohongan, 3. Menggadai nama Allah untuk memurtadkan anak2 orang Islam, 4. Menghasut orang Kristian untuk menuntut wang zakat dsbg. Manusia yang hina ini tak harus dikasihani langsung sekiranya anda beriman kepada Allah.

Anonymous said...

Sokong 22.24

Anonymous said...

Really hope mamat Homo ni x dpt layanan istimewa. Manusia paling SIAL dlm Msia. Can someone tell his family that they are nothing too. Jgn lebih2 mcm Msia ni family dia punyer

Anonymous said...

I could't agree more with you bro 22.30. This old homo must be the worst racial hatred instigator in the whole wide world ... because of the support he gets from the self acclaimed world sheriff. WTF.

Anonymous said...

Kata berjiwa rakyat ,baru berapa hari tidor dengan lipas dah sakit sakit , Nurul cukup cukuplah kau kencing kan rakyat,Bertaubatlah jangan fitnah lagi ,bukan Tau buat fitnah lagi,

Anonymous said...

Merengek nk dpt keistimewaan la tu. Mcm tak tau. Sakit sana sakit sini. Penjara tu tempat hukuman, bukan tempat bersenang lenang. Jangan macam2lah ds anwar. Kalau dh bnyk sakit tu, ingat2 lah umur dh terlalu tua.

Anonymous said...

Aduhai Nurul.....
Penjara adalah 'rumah' @~^*... dan dah tentu tak serupa sepertimana mahligai syahdu di Segambut.
Lepas ni apa pulak MP nak komplen??

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Blog Archive