Latest News

Banjir; Lim Kit Siang Cari Najib

BANJIR yang melanda Kelantan, Terengganu, Pahang, Perak dan Perlis merupakan terburuk yang pernah dialami negara.

Setakat ini, hampir 100,000 penduduk dipindahkan, merupakan satu rekod.

Kerajaan memperuntukan RM50juta bagi setiap negeri yang dilanda benca itu.

Dalam situasi negara berdepan dengan banjir, Lim Kit Siang pula mempolitikkan bencana alam itu. Pemimpin DAP itu melakukan tweet mencari Perdana Menteri, yang sedang dalam lawatan ke Hawaii bertemu Presiden Amerika- Barack Obama.

5 Responses to "Banjir; Lim Kit Siang Cari Najib"

sesejuk mata memandang said...

Dia cari Najib buat apa , dia sendiri pun tak sampai Kelantan..

Anonymous said...

Babi memang macam tu ...

Anonymous said...

"Dah sampai masa nya kita nyahkan c lim kit siang ni...dia dah terlalu banyak menyusahkan rakyat Malaysia. Ada berani??

Anonymous said...

walau pun pm kat luar tapi beliau sentiasa mengikuti rapat perkembangan di malaysia cuma lebih molek kalau beliau berada di sini kerana pembangkang akan setiasa mempolitikkan segala isu..

Anonymous said...

No action talk only. Nak tau juga apa sumbangan Lim Kit Siang sebagai pemimpin dan rakyat Malaysia ketika negara berhadapan bencana?

Blog Archive