Latest News

Mengapa UMNO Tiba-Tiba Ketakutan!!!

Mengapa UMNO tiba-tiba ketakutan!!!! sehingga ada yang mengambil jalan keganasan. Tindakan seperti ini, sebenarnya adalah budaya PAS, sebab parti yang mengaku parti islam itu senantiasa tidak mampu bersaing melalui peti undi, atas sebab itu untuk megatasi kekurangan itu dan mengubati rasa frustrasi mereka memilih secara kekerasaan. Sebelum tahun 2008, kita biasa berdepan dengan pasukan gengster PAS baik dalam pilihanraya umum atau pilihanraya kecil; namun selepas itu, budaya ini diambil pula oleh umno, walaupun tidak meluas, namun tindakan mereka itu telah mencerminkan, bahawa Umno merasa telah kehilangan sentuhan, merasakan tiada lagi "penghormatan" merasakan bahawa parti itu tidak lagi digeruni, atas sebab mereka yang berani berdepan dengan Umno sebenarnya merasakan dibentengi oleh rakyat.

Kini DAP sudah berani berkata bahawa tindakan "hooligans" dan "gangsters" segelintir pemuda Umno atas sebab umno telah kehilangan sokongan rakyat; Umno bukan lagi sebuah parti yang mendapat penghormatan dan tempat bergantung rakyat. Atas faktor ini jugalah, DAP secara terbuka berani menentang Umno; sebab parti berideologi sosialis itu merasakan bahawa rakyat sudah dibelakang parti serpihan PAP Singapura itu.

8 Responses to "Mengapa UMNO Tiba-Tiba Ketakutan!!!"

Anonymous said...

Hg pandai buat rumusan.

Anonymous said...

Terlebih pandai buat rumusan sangat. Dok tersirat situ lebih dari bomo MH.

Anonymous said...

Ini bodoh punya ulasan , siapa yang ketakutan , sekarang ini bab orang tak ada adab susila dan tak bersopan boleh celaka sana sini, ini isunya yang PAS tu kes bodoh macam lembu kena cucuk hidung main tandok walau pun kena tipu.KJ pula tak cerdik dan lembab ketua Pemuda kena aggresif dan cerdik bukan penakut dan minta maaf tak ada sebab.Ini masaalahnya kalau ketua pemuda kata cara pemuda dulu tak relevan sebenar relevan kerana politik malaysia tak sama dengan negara lain yang satu bahasa,ugama dan budaya.kita harus menjadi dominan supaya melayu menjadi teras budaya kebangsaan negara malaysia.Kalau KJ aggresif dan bijak beliau tak rugi malah disegani lawan dan kawan ni bodoh dan lembab sama dengan lain yang memilihnya.Sekarang ni DAP berjaya merekrut 10,000 belia dan belia wanis melayu yang buta sejarah dan jati diri yang percaya dengan sejarah ciptaan anuar peliwat dan ulama suk. KJ pemuda umno buat apa tidok!

Anonymous said...

Siapa yang sebanarnya takut ni.....yang pentingnya kita kena counterbalik statement babi2 dalam DAPpigs dan P'Gay'R. Aku nampak dah ada peningkatan tahap kesedaran. Itu yang babi2 lahanat PR tu takut. Pemuda kena teruskan serangan. Kita kena agresif - membujur lalu melintang patah. Mana2 babi2 PR yang kurang ajaq tu, jentik saja teloq2 depa biaq masuk 4 cm ke dalam. Biaq depa rasa

Anonymous said...

orang tak dak teloq saja buat cara berhemah bila orang maki dia.

Anonymous said...

Ulasan UMNO ketakutan di atas adalah ulasan orang yang penakut dan bacul.

Anonymous said...

Pemuda UMNO Penang memang berani. Nak harapkan PAS atau PKR bela melayu, tok sah la, semuanya takut kat DAP.

Anonymous said...

umno tak bodoh ketua pemuda yg bodoh org lain buat salah kita pulak minta maaf. sapa tak marah. orang pas sendiri takut nak guling2 depan diorang. kalau depan raja melayu berani. aku sokong pemuda yang berani tu jgn berani dengan org melayu islam saja. demi agama, bangsa dan Negara jgn bagi kaum pendatang perkotak katikkan kita. kita sanggup bela panda dari bela babi. nak hudud minta sokong umno nak kuasa minta kat dapigs. nak masuk uitm dan kerja minta kat umno pastu kutuk dasar uitm yg bagi dia masuk dgn kelulusan cukup makan. dasar tak sedar diri. ayuh bangun tak kira anda parti mana pastikan kita tak terbuang dibumi sendiri.

Blog Archive