Latest News

Seorang Datuk Menampar Warga Emas-Polis Sabah Teruskan Siasatan

TIDAK puashati dengan menampar, menendang seorang warga emas di Jalan Lido, Penampang, Sabah pada Ahad, pemimpin kanan Pertubuhan KDM Malaysia yang bergelak Datuk mengamuk di Balai Polis Karamunsing, Kota Kinabalu.;

Akibat tidakannya itu, polis membuka kertas siasatan di bawah seksyen 506 Kanun keseksaan kerana ugutan jenayah dan Akta Senjata Api. Selain itu, polis juga meniasat di bawah seksyen 90 Akta polis kerana berkelakuan tidak wajar di balai polis.

Punca kejadian, apabila pada jam 7 pagi kereta BMW milik Datuk itu diletakkan menghalang lalu lintas, atas sebab itu, seorang warga emas yang juga pengguna jalanraya, meminta beliau untuk mengalihkan kereta itu, namun teguran itu mengakibatkan  Datuk itu marah. Dalam kemarahan itu, beliau menampar, menendang warga emas itu sehingga mengalami kecederaan. Namun yang mengerunkan, Datuk itu mengacukan pistol jenis psitol & Wesson sambil bertanya " Kamu tahu kah siapa saya?"

Sebelum ini, media alternatif melaporkan seorang Datuk kerana mabuk bertindak mencederakan warga emas di awal pagi pada Ahad di Jalan lido, Penampang. Warga Emas itu, terpaksa membuat laporan di Balai polis Karamunsing, kerana bimbangkan keselamatannya.

2 Responses to "Seorang Datuk Menampar Warga Emas-Polis Sabah Teruskan Siasatan"

cakarla said...

Ya!! aku tahu kamu siapa - pembuli orang-orang tua, bacul kamu, pengecut bahlul adalah kamu!!

raismazzadam said...

DATUK BANGSAT....SIAL...ANAK HARAM.....CILAKO.....BABI.....itulah kau...klu DATUK TU BN PUNYA KITA KASI DEDAHKAN DAN JATUHKAN...DASAR ANAK HARAM BERGELAR DATUK...SIAL

Blog Archive