Latest News

NGO Penyokong Anwar: Tidak Iktraf Kemerdekaan negara

Ini adalah NGO yang menampil diri sebagai Angkatan Pembebasan Rakyat Malaysia 100%. Di kuasai oleh 10 orang ahli resmi dan 30 orang penyokong tegar. Bercita-cita menuntut kemederkaan baru yang pastinya kemerdekaan itu hanyalah mesti Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri. Itulah erti Kemerdekaan 100%. Sebab itu mereka antara penganjur Blackout 505.

Katanya hendak bela nasib orang miskin yang ditindas. Entahlah bukti penindasan yang bagaimana mereka mampu huraikan. Yang pasti zaman Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri juga secara tidak langsung dinafikan mereka yang negara ini merdeka dibawah jalur gemilang.

Sebab itulah kanak-kanak ini cuba tampil dengan bendera Sang Saka Malaya. Dan secara tidak langsungnya kewujudan jalur gemilang telah dinafikan. Malah kemerdekaan negara pada 31 Ogos 1957 juga secara tidak langsung tidak di iktiraf oleh mereka. Kerana itulah bertapa beria-ianya mereka mempromosi Sang Saka Malaya.

Kenapa mereka wajar digelarkan kanak-kanak dan lebih bagus dinamakan kanak-kanak terencat. Sebabnya zaman negara dalam proses menuntut kemerdekaan oleh pejuang-pejuang bangsa yang sanggup menggadaikan nyawa sebagai ganti. Mereka dalam NGO Bangang ini belum lagi dilahirkan tetapi sekarang mereka ini pula yang lebih-lebih tampil sebagai perjuang kemerdekaan? Seolah-olah merekalah yang bertumpahkan darah, yang korban harta-benda malah merekalah individu yang paling layak diucapkan terima kasih kerana memerdekakan negara ini. 

Itulah kadang-kadang inilah masyarakat jenis bodohnya tidak dapat ditegur sebab bodoh mereka ini jenis bodoh sombong.

0 Response to "NGO Penyokong Anwar: Tidak Iktraf Kemerdekaan negara"

Blog Archive