Sunday, May 12, 2013

Anwar Kian Terdesak- Guna Rakyat terutama kaum cina sokong bantahan PRU-13

Kelana Jaya 8 Mei- 80 persen Peserta-Kaum Cina
Mahu sahaja kaum cina diperbodohkan Anwar. Dua Perhimpunan yang sudah diadakan oleh Anwar, pertama pada 8 Mei 2013 di Stadium Kelana Jaya dan kedua semalam, di stadium Batu Kawan rata-rata disertai kaum cina.

Anwar memilih stadium yang kecil-kecil, agar berlaku kesesakan, bukan itu, sahaja Anwar mahu akan berlaku kematian dikalangan yang hadir, supaya emosi daripada kalangan peserta meningkat; dan dengan itu akan menimbulkan rusuhan.

Di hati Anwar,  dia mahukan rusuhan berlaku, atas sebab itu, ucapan-ucapannya penuh dengan hasutan dan tipu muslihat. Namun setakat ini, hasutan untuk merusuh belum belaku, walaupun himpunan itu menganggu orang ramai.

Anwar mahukan pihak polis bertindak menyeruaikan peserta, namun taktik itu sudah dibaca oleh pasukan polis, atas sebab itu, gelagat Anwar dibiarkan, selagi tidak menganggu ketenteraman awam.

Pada malam ini, Anwar akan ke Ipoh untuk menghasut para penyokongnya. Anwar tidak akan berhenti, selagi tidak berlaku rusuhan kaum.

Selepas ke Ipoh Anwar ke Kuantan, kemudian ke Johor Baru. 

Anwar begitu terdesak, kerana gagal menduduki Putrajaya sepertimana yang beliau janjikan kepada pemberi dana luar negara.

Merdeka Center dan Bersih yang mendapat dana daripada Amerika Syarikat, sejak 5 tahun lalu, menjalankan berbagai propaganda fitnah, termasuk menyalahgunakan kajian ilmiah yang dimanipulasikan.

Anwar bolehlah menipu kaum-kaum cina yang menyokong Pakatan pada PRU-13. Pada Pru itu, 89 peratus kaum cina menyokong Pakatan; tetapi Anwar lupa bahawa daripada 222 kawasan Parlimen, 133 kawasan menolaknya.

Anwar mahu suara majoriti mengikut kemahuannya, atas sebab itu dia bertindak liar seperti orang gila. Hitler dan napoleon semasa mendekati hari-hari akhir kehidupannya, menjadi tidak waras, perkara sama berlaku pada Anwar.

1 comment:

azman66 said...

so PM buat apa x kan nak berkokok dlm blog saja ?mana action nya.Takkan dok saja.Tangkapla.majorit nak gi kerja la bukan dok dlm ofis main blog saja.? sedangkan cina dok demo hari2.

Blog Archive