Saturday, June 09, 2012

Isu Scorpene-Surat peguam Perancis

NOTA LAWYER PERANCIS WILLIAM BOURDON YANG MENYATAKAN BAHAWA dia adalah UPAHAN SUARAM...Datang ke Malaysia bersama TUNANGnya..untuk holiday... BUKANKAH PENYIASATAN PERLU DIA LAKUKAN DI PERANCIS UNTUK Justifikasi kepada pihak berkuasa Perancis supaya membuka semula kes Scorpene... BUAT APA DIA DATANG MALAYSIA?...menjaja kenyataan yang belum ada? Orang tak siuman saja nak beli... 
 Dalam perkembangan yang sama, Nurul Izzah membuat usul  di dewan rakyat agar isu dokumen scorpene dibincangkan, kononnya dibeli oleh DCNS (pembekal scorpene) daripada sebuah syarikat di Hong Kong.

MP Lembah pantai itu terpaksa spin isu baru, kerana dia amat malu dengan dakwaannya sebelum ini, bahawa scorpene, tidak mampu menyelam.

Nurul Izzah bukan sahaja malu, malah usahanya itu sia-sia selepas dia dan Tony Pua menggunakan masa yang cukup banyak, menggunakan wang ringgit yang lumayan banyaknya untuk menjaja isu scorpene.

Namun usaha putar belit mereka itu memakan diri sendiri, kerana boss mereka-Lim Guan Eng sendiri yang memalukan merea berdua dengan membuktikan bahawa scorpene bukan sahaja mampu menyelam akan tetapi mempunyai peralatan yang amat canggih.

No comments:

Blog Archive