Latest News

Azmin makin popular apabila ibunya merayu agar anaknya kembali ke pangkuan keluarga

Azmin makin popular ekoran pendedahan seks aiskrimnya dan ditambah rayuan ibunya agar anak sulungnya itu kembali ke pangkuan keluarga.

Media arus perdana dan juga dunia siber, juga memberi impak kepada kepopularan Azmin, kerana sejak terdedahnya skandal seksnya dengan wanita yang tidak dikenali, nama Azmin bagaikan goreng pisang.

Kini Azmin semakin popular, bagaikan bintang Hollywood, atas sebab itu ramai pemimpin pembangkang merasa cemburu, kecualilah darah dagingnya Anwar Ibrahim dan Zuarida Kamruddin.

Atas sebab rasa cemburu itu, maka para pemimpin pembangkang termasuk mereka yang separti dengan Azmin, semuanya senyap, malah mereka memberi kenyataan, bahawa masalah yang dihadapi Timbalan Presiden PKR itu adalah masalah pribadi, atas sebab itu, biarlah Azmin selesaikannya sendiri.
Malah Presiden PKR Datin Wan Azizah menasihatkan Timbalannya itu agar berjumpa dengan ibunya, yang tidak dipedulikannya sejak 9 bulan lalu, termasuklah semasa orang tua itu terlantar di hospital.
Nampaknya, berasaskan keadaan ini, kepopularan Azmin, bukan popular yang membawa impak positif kepada karier politiknya, namun sebaliknya.
Atas sebab itu, akhir-akhir ini, saudara sedaging dengannya (Anwar Ibrahim) merehatkan MP Gombak itu daripada sebarang aktiviti parti, agar supaya BLUEBOYnya itu memberi perhatian khusus kepada masalah berat yang dihadapinya.
Azmin dipersimpangan jalan....

0 Response to "Azmin makin popular apabila ibunya merayu agar anaknya kembali ke pangkuan keluarga"

Blog Archive