Thursday, April 19, 2012

Awas Pembangkang cari helah cetus HURU HARA

MEREKA sudah lakukan melalui PLOT SAMSENG "meyerang" pembantah PTPTN di dataran Merdeka.

Diluar dugaan mereka, polis tidak bertindak menyuraikan perkemahan "mahasiswa" yang bermula Sabtu lalu, dan pada rancangannya sehingga 28 April, menjelang aksi DUDUK kumpulan Bersih, Pembantah LYNAS, Pembatah PTPTN serta Program Mansuh ISA.

Dalam plot perancangan mereka, apabila Polis bertindak, maka mereka akan melakukan aksi balas dengan merosakkan harta benda awam.

Sayang PLOT mereka melalui "Samseng" termakan oleh pemimpin BN termasuk Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin.

AYT tabik pada polis, kerana membiarkan perkemahan di Dataran Merdeka. Kini, melalui PLOT mereka dengan mengunapakai "samseng" menyalahkan pihak polis pula, kenapa tidak bertindak.

Adalah diharapkan, kepada pihak polis, jangan terpengaruh dan buang masa kepada dakyah ini, kerana selagi terperangkap, maka pihak polislah yang akan dipersalahkan dan seterusnya pihak kerajaan.

Jangan lupa, pembangkang mempunyai perancangan yang rapi untuk mencetuskan huru hara, agar supaya semangat 'ARAB SPRING' merebak di negara ini.

Pada 28 April, kepada pihak Polis, jangan ganggu mereka itu, biarkan rakyat menilai perjuangan mereka; kecualilah, mereka ini merosakkan harta benda awam dan menganggu ketenteraman rakyat.

No comments:

Blog Archive