Saturday, January 28, 2012

Sepatutnya Anwar saman Datuk T

Mengapa Anwar hingga kini malu dan enggan saman Datuk T?

Semalam salah seorang Datuk T- Datuk Shuib Lazim mencabar Anwar menafikan video yang ditayang pada mac, 2011 itu bukan beliau. Suhuib juga mencabar Anwar mengatakan bahawa Trio Datuk T adalah salah, kerana mendedahkan video seks Anwar yang dirakam pada Februari, 2011, seperti mana didedahkan.

Kini, Trio Datuk T itu mendedahkan pula, bahawa mereka mempunyai video seks Anwar yang lebih dahsyat, dan video itu dirakam pada 12 dan 13 Januari, 2011 di Thailand.

Pihak pembangkang pula memberi reaksi berhubung kenyataan Suhib itu, kononnya Umno terlibat. Semalam, ada wartawan yang bertanya kepada Perdana Menteri, apakah beliau tahu tentang video yang dimaksudkan oleh Datuk T.

Video seks yang akan didedahkan oleh Datut T, tiada kaitan dengan Umno, video seks yang dirakam tersebut hanya melibatkan Eskay Abdullah dan Anwar. Samalah dengan kes sodomi II, tiada sesiapapun yang terlibat, hanya Anwar dan Saiful.

Jika benarlah ada video yang lebih dahsyat sepertimana dimaksudkan oleh Suhib itu, maka terpulang kepada Anwar untuk menyaman trio itu, untuk menafikan bahawa pelaku dalam video bukan beliau.

Anwar mempunyai pakar-pakar forensik, yang boleh membantu beliau menafikan bahawa pelaku atau rakaman video tersebut bukan beliau atau palsu.

No comments:

Blog Archive