Tuesday, November 29, 2011

Petani, nelayan, pekebun perlu bawa cangkul, pukat, arit berkumpul di Parlimen

KUMPULAN ORANG-ORANG GILA
NAMPAKNYA mereka yang punya pendidikan sahaja yang minat sangat dengan perhimpunan, manakala, petani, nelayan, pekebun,peruncit dan peniaga masih belum menyahut fenomena untuk berhimpun.

Biasanya, mereka yang tertindaslah yang melakukan tunjuk perasaan, namun berlaku sebaliknya di negara ini, mereka yang terbela, punya peluang segala-galanya, kaya dari segi harta dan wang, itulah yang melakukan tunjuk perasaan.

Rupanya apabila semuanya telah tersedia sepertimana yang ada pada majlis peguam, suhakam, maka itulah yang mempunyai minat terhadap tujuk perasaan.

Melihat gejala ini, AYT yakin, tujuan mereka itu bukan untuk membela rakyat, akan tetapi mempunyai agenda lain, yakni untuk mencetuskan huruhara dan ketidak stabilan dalam negara.

AYT yakin, suatu hari para petani, nelayan dan pekebun, peruncit, peniaga akan turun berhimpun menentang kumpulan yang beragenda ini. AYT percaya, apabila kumpulan yang terbesar ini turun padang, mereka yang beriya-iya kononnya membela rakyat akan hilang di padangan, kerana mereka sudah pasti akan mencuci tangan dan menyelamatkan diri.

No comments:

Blog Archive