Wednesday, March 30, 2011

Video sex Anwar: Sandiwara Anwar sendiri!!!

Kenapa AYT percaya bahawa Video Sex Anwar adalah sandiwara Anwar sendiri?

1. Sebaik pra tonton Video itu Anwar telah menafikannya-malah menyebut bahawa lelaki dalam video tersebut walaupun mirip wajahnya, namun perut lelaki itu lebih buncit daripada perutnya; sedangkan Anwar sendiri belum menonton video itu.

2. Pra tonton video itu bertepatan dengan diterimanya tiga barang bukti yang disita daripada lokap IPKKL- di mana pada tiga barang tersebut terdapat padanan DNA lelaki Y yang dijumpai pada anus Mohd Saiful Bukhari Azlan-pengadu kes sodomi II.

3. Anwar dengan pantas membuat laporan polis, sedangkan sebelum ini-Umi dan Nalla-juga menjaja bahawa Anwar pernah melakukan sex dengan Samsidar Taharin isteri kepada Azmin Ali-namun, Anwar tidak pun membuat laporan polis-malah menganggap Umi hanya seekor nyamuk.

4. Eskay adalah kawan rapat Anwar. Melalui Eskay maka dibuat lah skrip- seolah-olah Anwar melakukan hubungan sex dengan pelacur. Untuk tujuan itu, maka dicarilah individu yang seiras dengan Anwar-dimake-up sedikit, maka mirip lah seperti Anwar. Tujuan skrip ini adalah apabila siasatan polis terbukti bahawa pelaku dalam video itu bukan lah Anwar-maka akan menguatkan alibii Anwar bahawa sodomi dan sex yang dituduh kepadanya merupakan muslihat dan konspirasi Umno. Ini lah moral pada skrip yang dilakonkan oleh Anwar dan Eskay.

5. Tidak masuk akal, orang bukan politik seperti Eskay-tiba-tiba menikam belakang Anwar? Eskay dalam hal ini dipergunakan oleh Anwar-agar supaya orang Umno seperti RTC dan Shuib terpancing-atas dasar-Eskay adalah teman rapat Anwar. Apabila orang Umno dalam hal ini RTC terlibat-maka mudah lah Anwar menuding jari kepada pemimpin Umno.

6. Buktinya selepas sahaja pra tonton video itu, Anwar dengan lancang menuduh DS Najib dan DS Hishamuudin terlibat dalam rakaman video tersebut.

7. Kenapa rakaman itu dibuat dalam HITAM PUTIH-tidak lazim digunakan pada masa kini. Tujuan perakaman dalam Hitam-Putih agar supaya RTC-yakin bahawa pelaku itu adalah Anwar.

No comments:

Blog Archive