Wednesday, January 26, 2011

Pose Normala bersama Makrof

Normala dan Makrof mempamerkan model baju terkini. Masa penamaan calon mereka memakai baju warna hijau muda sedondon. Pada gambar ini baju sedondon berwarna merah.

Sempena kempen PRK Tenang- entah berapa pasang baju yang diperagakan oleh Normala. Rupanya calon PAS ini mempunyai selera tinggi dalam perkara lifestyle.

Seperkara-Katanya Normala ingin membela nasib rakyat Tenang yang tertindas melalui pemerintahan Barisan Nasional.

Agak-agaknya darimana Normala memperolehi wang untuk membeli pakaian yang serba mewah itu? jika benar kerajaan barisaan Nasional menindas rakyat.

Normala hanya berhenti sebagai guru penghujung bulan disember 2010-selama 13 tahun mendapatkan gaji daripada Kerajaan Barisan Nasional.

Rupanya kemewahan yang diperolehi daripada kerajaan BN cuba Normala nafikan-serupalah dengan Burung unta-apabila takut menyembunikan kepalanya yang kecil itu-apabila mata dan kepala tertutup-maka si burung unta terasa terselamat.

Melihat gelagat Normala dan suaminya yang berselera tinggi itu-nampaknya selama berkhidmat dibawa kerajaan-mereka mampu mengumpul kemewahan-tidak serupa apa yang diucapkan-bahawa kerajaan BN tidak membela rakyat.

Itu menipu namanya.

No comments:

Blog Archive