Saturday, April 10, 2010

PRK Ulu Selangor: Belum Pun menang PKR Sudah Dihantui Wakil Rakyat Katak

PKR ternyata terlalu sukar memilih calon yang setia kepada perjuangannya. Begini lah kalau perjuangan yang tidak bermatalamat dan penuh dengan tipu muslihat. Seseorang yang terdorong kerana muslihat, pada akhirnya apabila tersedar bahawa seseorang itu didupe, maka akhirnya mereka akan keluar.

Contoh wakil-wakil rakyat yang terpengaruh dengan muslihat, apabila tersedar bahawa perjuangan PKR itu penuh dengan muslihat tipu menipu, makapun mereka keluar.Mereka-mereka itu adalah YB Tan Bee Beng, YB Zaharin Hashim dan YB Mohsin.

Diberitakan, pucuk pimpinan PKR sukar mencari seseorang yang boleh dipercayai untuk mewakili PKR kerana mereka takut apabila calon itu menang, kemudian akan meninggalkan parti.

Azmin Ali adalah orang yang penuh dengan kecurigaan mengenai seseorang calon yang akan mewakili PKR pada PKR Ulu Selangor pada 25 April 2010 ini.

Kerusi Parlimen Ulu Selangor kosong ekoran kematian wakil rakyat daripada PKR Dr Zainal Abidin Ahmad pada 25 Mac lalu akibat barah otak.

Dr Zainal adalah mantan timbalan menteri besar Selangor yang masuk PKR pada tahun 2005.

Penamaan calon bagi PRK Ulu Selangor akan berlangsung pada 17 April ini.

Calon BN akan diketahui pada 15 April ini. Perdana Menteri Datuk Seri Najib telah pun mengumumkan bahawa calon BN adalah daripada MIC, namun namanya belum diketahui.

No comments:

Blog Archive