Wednesday, February 17, 2010

Kerana Dubur Saiful Pemimpin Barat Menyokong Anwar

Tidak pelik bagi rakyat negara ini apabila negara-negara yang menghalalkan homosexual dan lesbian memberi sokongan kepada Anwar. Tidak pelik juga pada rakyat negara ini apabila yahudi menyokong Anwar, kerana kaum ini juga lah yang menentukan pemimpin di negara-negara tersebut.

Presiden Amerika misalnya tanpa bantuan dan sokongan kaum yahudi, maka berasap dan berpusingpun otak seseorang calon presdien itu tidak akan boleh menang, tanpa sokongan pelobi, pengundi kaum yahudi.

Kini, kerana lubang dubur Saiful, maka negara-negara pengamal homosexsual seperti Australia menyokong Anwar. Namun yang paling malang adalah cubaan beberapa ahli parlimen negara itu yang diketuai oleh pengamal gay Micheal Dandby memcuba mempengaruhi kerajaan negara ini untuk menguggurkan kes sodomy II.

Apa pun alasan mereka, yang mengatakan bahawa sodomy II adalah ulang tayang sodomy I, namun rakyat negara ini lebih mengerti apabila sempat mendengar keterangan Saiful yang bermula pada 3 Februari lalu.

Rakyat negara ini yang masih ragu-ragu dengan sodomy II akhirnya percaya, bahawa sodomy II memang benar-benar berlaku.

Rakyat negara ini juga masih segar dengan keputusan Sodomy I, walaupun Anwar dibebaskan kerana masalah teknikal, namun mahkamah tidak menafikan bahawa meliwat Azizan Abu Bakar dan Sukma Darmawan tidak berlaku.

Anwar bernasib baik,kerana mahkamah membebaskan kerana faktor teknikal, ini lah kelemahan pihak pedakwaan masa itu, kerana tidak mampu menyusun fakta sebenar.

Namun kali ini, sodomy II adalah direct to the point, di samping bukti-bukti fizikal yang kukuh, keterangan Saiful juga merupakan pemusnah kepada Anwar.

Atas sebab itu lah, Anwar berusaha agar kes sodomy II digugurkan (nota: rayuan Anwar menguggurkan sodomy II akan diputuskan oleh 3 panel hakim pada pukul 3 petang nanti).

Yang paling pelik bagi rakyat negara ini adalah pendirian pemimpin Pas terutama Nik Aziz yang terus menyokong Anwar, walaupun Nik Aziz mengetahui, bahawa Anwar adalah alat kepada negara-negara luar terutama negara-negara yang mendapat sokongan kaum yahudi (Nota: tidak semua para pemimpin Pas menyokong Anwar: Haji Hadi dan Haron Din, Hassan Ali, jauh sekali).

Tidak dapat dinafikan bahawa Anwar di mata negara-negara luar sekarang menjadi popular semula, atas sebab hanya satu Lubang, Yakni Lubang Dubur Saiful.

AYT merasakan, bahawa Anwar telah tahu bahawa sokongan terhadapnya telah menjunam, kerana itu, Anwar terpaksa membuat isu baru, bagi menaikkan semula namanya, kerana itu, mungkin? Anwar dengan sengaja memperalat Saiful, agar simpati Dunia akan kembali. Buktinya.. kita sama-sama ikuti sekarang.. nama Anwar saban hari diperkatakan oleh negara asing!!.

No comments:

Blog Archive