Latest News

Misteri MH370 Akhirnya Tidak Misteri Lagi


Pulau Reunion 2500km daripada lokasi asal pencarian
1. Kehilangan misteri pesawat Boeing 777 MH370 yang membawa penumpang bersama kru seramai 239 yang sepatutnya mendarat di destinasi terakhir Beijing pukul 6.30 waktu Beijing, 8 Mac 2014, hanya diketahui benar-benar terhempas di Lautan Selatan pada 5 Ogos selepas pencarian 515 hari.

2. Selama 515 berbagai teori dilemparkan kepada pesawat tersebut, manakan tidaknya, meskipun sebanyak 28 negara terlibat dalam pencarian termasuk negara adi teknologi Amerika, namun tiada secebis buktipun diketemui, hanya pada 29 julai dijumpai flagferon di Pulau Reunion sebuah pulau kecil di Lautan Hindi.

3. Memang pasukan pencari yang diketuai Malaysia mengumumkan pada 24 Mac 2014 bahawa pesawat malang tersebut telah berakhir di Lautan Hindi berasaskan analisa data Doppler Effect yang dipantau di UK.

4. Berbagai kaedah dan cara serta teknologi digunakan, tiada sebarang klu berkaitan pesawat malang tersebut, namun berkat kesabaran, maka pada 5 Ogos, akhirnya pesawat malang itu disahkan benar-benar berakhir di Lautan Hindi.

5. Sebuah pesawat laluan Kuala Lumpur-Beijing kemudian berakhir di kawasan yang berlawanan arah, merupakan kejadian pelik yang perlu dirungkai.

5 Responses to "Misteri MH370 Akhirnya Tidak Misteri Lagi"

Anonymous said...

Maka bersambung lah wayang cina yang di lakunkan oleh waris penumpang dari negeri cina. Mula2 kesian, tapi sekarang dah meluat tengok perangai depa.... Nak cari untung saja.

Anonymous said...

Tapi jangan pula CEPAT kita nak percaya sgt. si 'pakar-pakar' Barat/ZIONIS yg. asyik nak MENAFIkan MH370 kita TIDAK diRAMPAS ("HIJACKED) hanya berdasarkan 'bukti' sedikit serpihan?! GANJIL betul ni!

Sedangkan ada penganalisa Barat MEDIA ALTERNATIF; menuduh MH370 melalui pertolongan SingaPORK, diCULIK ke Pulau Diego Garcia (yg. diRAMPAS sewenangnya oleh US/Britain dari kaum BUMIPUTERAnya yg. diHALAU ke pulau lain - lihat di http://www.npr.org/2015/04/16/400178329/diego-garcia-islanders-displaced-in-u-k-failure-hope-to-return-home , Diego Garcia Islanders Displaced In U.K. Failure Hope To Return Home, April 16, 2015)!

Lihat analisis wartawan terkemuka Jepun tentang kehilangan MH370 ini (yg. juga membongkar tentang rahsia SingaPORK/Diego Garcia sbg. pusat perisikan/militari Barat/ISrael; dan kegiatan puak PEDOPHILIA elit Barat/Zionis-KEPARAT yg MENGUASAI Boeing, di Bali/Indonesia dll) – di http://www.rense.com/general96/mh370.html , Is MH370 The Latest Casualty Of
The Pentagon's Pivot To Asia?, By Yoichi Shimatsu, Exclusive To Rense.com, 3-20-14; dan dihttp://www.abeldanger.net/2014/03/stop-flight-mh370-at-any-cost-worlds.html , Wednesday, March 26, 2014, Stop Flight MH370 At Any Cost - World's Smallest Micro Processor: Freescale Kinesis KL02 - Israeli Espionage Operating Out of Singapore - Defense Advanced Research Projects Agency Source: rense.com - A Tiny Microchip Was The Likely Motive For Pentagon Hijack Of MH370, By Yoichi Shimatsu, 3-25-14 !
Pulau D. Garcia ini juga disyaki mempunyai pengkalan bawah laut amat-RAHSIA untuk Submarine Nuklear HARAM Pengganas ISrael-NATO, yg. disyaki melakukan letupan NUKLEAR bawah laut yg. boleh menyebabkan Tsunami (disyaki termasuk Tsunami besaq di Acheh dan Fukushima - untuk menJAHANAMkan Acheh yg. baru MERDEKA dgn. pemerintahan ISLAMnya, serta Fukushima yg. sebelum itu bersetuju menghantaq Uranium yg. diproses ke Iran; selpepas ini rector Nuklear Fukushima terus HANCOQ) serta KEPANASAN- bahang api dari bawah laut yg. boleh menyebabkan cuaca amat panas sesuatu negara (bayangkan SingaPORK dan TUAN Barat/Zionis dia ada AKSES sewenangnya bawah laut di Palau Pisang kita di Johor itu), serta hanya SingaPORK dibenaqkan jadi pusat keluaq-masuk penerbangan dari Diego Garcia ini di Asia Tenggara terutamanya utk. tentera/perisik NATO/CIA/Barat-ISrael/Mossad! Si KULI/EJEN-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Nek Tempoyak.

aku said...

kenapa jumpa atas tanah ye? mcm sengaja letak je time2 scandal tgh top skrg...

Anonymous said...

betul tu... dan hebat juga la pihak yang cuba buat 'lakonan' tu kerana boleh pasangkan teritip atas flaperon yang dianalisa berusia setahun sehampir dengan usia tragedi malang MH370 tersebut. Ini semua konspirasi... takkan la teritip boleh hidup melekat pada flaperon kalau hanya letak atas tanah....

komen ni sengaja aku tulis, supaya orang yang takde otak baca guna mata luas-luas....

aku said...

ada serial number ke kat part tu?
Kisah: Hang bawak kete Saga dari dari Kedah, pintu terkopak dan jatuh ntah kat mana2, sampai JB baru perasan, tapi hang terus memandu, lepas tu tetiba jumpa pintu Saga lain tergolek kat Mersing..mesti hang cakap.."Wow..jumpa balik pintu Saga aku yg cicir hari tu.." Terus hang update status FB hang..."Pintu Saga saya selamat dijumpai....sbb saya kenal pintu yg terkopak tu ada kesan taik burung, kat Mersing ni pun ada kesan taik (walau tak tau taik apa)".ha.ha... Thanks

Blog Archive