Latest News

Sodomi II: Anwar Dakwa Kalau Dia Masuk Penjara-PR akan Tawan Putrajaya

HEHEHE, Anwar mengigau di siang hari. Anwar dipenjara sebelum ini, tidakpun Pembangkang menawan Kerajaan Persekutuan. Malah semasa beliau dalam penjara kemampuan pembangkang merai kerusi, tidakpun mengancam keduduk parti yang memerintah, malah pada tahun 2004, hanya kerusi Permatang Pauh sahaja dimenangi PKR.

Ramai yang mengatakan jika Anwar masuk penjara kali ke dua, maka tamatlah perjalanan politik beliau, malah Pakatan Rakyat perlu melupakan hasrat menawan Putrajaya.

Anwar menunggu keputusan rayuan daripada Mahkamah Persekutuan yang dijadual pada 10 Februari ini, apa kah mahkamah itu mengekakalkan hukuman penjara 5 tahun yang dijatuhkan oleh Mahkamah Rayuan pada 7 Mac 2014.

Jika mahkamah Persekutuan mengekalkan hukuman itu, maka secara automatik, Anwar kehilangan status wakil rakyatnya.

9 Responses to "Sodomi II: Anwar Dakwa Kalau Dia Masuk Penjara-PR akan Tawan Putrajaya"

Anonymous said...

Kehadiran "rakyat" ke ceramah 'Rakyat Hakim Negara' memperlihatkan penghakiman "rakyat" terhadap mangkuk ini. "Rakyat" juga akan menghakim PR nanti. Apabila segala kebenaran akan muncul nyata, "rakyat2 PR" akan sedar betapa hinanya mereka telah dipergunakan dan diperbodohkan selama ini. Allah itu Maha Adil.

Anonymous said...

Sekiranya PR boleh menawan Putrajaya pun, saya gerenti Perdana Menteri dari kalangan PR nanti tidak akan melepaskan Anwar dari Penjara.

Perdana Menteri PR dah tahu, kalau dilepaskan Anwar akan mengacau pemerintahan mereka nanti. Lebih-lebih lagi dari kalangan DAP.

Sudah tentu Anwar akan terus berada dalam Penjara, dan silap2 DAP akan mencari lebih banyak kesalahan Anwar dan Anwar akan terus kojol dalam Penjara je.

-art-

Anonymous said...

hahahaha..jom kita pakat gelak smpai berguling2..
oppps...sori yg bercakap tu bakal mufti turki..tp dia tolak sbb sayangkan rakyat..lg sekali kita pakat gelak..hahaha

Anonymous said...

Berkemungkinan itu ada..BN akan diasak secara besar besaran..Tapi Anwar tetap Tidak jadi PM dan merengokok dipenjara secara abadi tanpa ampunan... Ini yg Hj Hadi tunggukan..sebab tu di reserve dan berdiam walaupun hempok dan di perlekeh Dap..Dan usaha hijak olih org Anwar PasMa... Ini politik Hj Hadi yg merbahaya.. pentingngan politik dari nasib Agama dan Bangsa... Pemfitna Pas sudah bersedia gunakan issu anwar ke Jel...dn kutipan tong duit nafkah penceramah akan mewah...Anwar tau hal ini dan di yakin Hj Hadi akan telan air liur sendiri... Apa pun Bangsa Melayu yg binasa...akan hilang apa yg ada..bukan setakat kuasa politik..tapi kedudukan Islam ..ekonomi... PNB... kepolisian..Tentera..dan jabatan kerajaan... Gavernor Penang Melaka..Sabah Serawak..bermacam lagi... Tapi Melayu usah kesal sebb ..Org Melayulah yg berdengki sesama Melayu..dendam kesumat yg tiada rational langsung..untuk dijadikan hujjah malah bohongan lampau yg leluasa.. santapan raohani setiap masa...

Anonymous said...

Semoga Pakatan Runtuh akan hancur seluruhnya dan rakyat berbilang kaum di Malaysia akan aman, makmur dan harmoni. Inilah harapan insan2 majoriti yg sedar akan dakyah keji bawaan Pakatan Roboh. Sudah 2 dekad bawaan dakyah mereka ini diasak ke dalam minda rakyat, cakap bukan main banyak satu hapa pun takde.

Anonymous said...

Hehehe.... korang ni x paham2 lg dgn anwar ni.... pelik aku....

Nuaq ni masuk penjara maka bungkus la pkr bebb...

Sapa lg nak bg duit lg ke dia.... jew...neo con semua cabut lari....

Tak dak dana maka bungkus laa pkr...

berasiam said...

anwar masuk dalam, azmin jadi presiden pkr. duit tak datang, azmin akan bubar pkr. azmin anak didik tun m. azmin akan bawa pkr masuk umno semula. tolaklah tian chua dan yang sewaktu dengannya. pas akan terpinga2, dap gigit jari. malaysia akan terus berpecah antara cina dan bukan cina disebabkan dap. pemimpin melayu terus mengkhianat bangsa.

Anonymous said...

Asakan terbesar oleh PR sudah pun berlaku PRU13 BN masih memerintah negara. kalau nak harapkan undi cina saja memang sampai mati dalam penjara pun tak boleh menang. hidup melayu.PRU13 apa muslihat PR tak gunakan?

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Blog Archive