Monday, February 23, 2015

Pembunuhan Sadis Di Keningau, Sabah

Pembunuhan Sadis Di Pejabat daerah Keningau, Sabah
SATU pembunuhan sadis berlaku di tandas Pejabat Daerah Keningau, Sabah. Seorang gadis berumur 20 tahun ditemui mati berlumuran darah kira-kira 8.30 pagi tadi.

Kematian gadis tersebut berpunca pada  berberapa tikaman di sebelah dadah dipercayai dengan benda tajam. 

Gadis itu sedang mejalankan latihan praktikal di pejabat itu.

Pihak polis sedang giat mencari siapa pelaku pembunuhan itu. Sesiapa yang mempunyai maklumat, sila berhubung dengan balai polis berhampiran.

Gadis tersebut dipercayai berasal daripada Keningau juga, bernama "Shaira Fitri" seperti mana whatsAPP yang diterima AYT.

Foto yang sungguh menyayat hati tidak sanggup AYT kongsikan. AYT turut berdukacita. Al-Fatihah.

1 comment:

pak tomi said...

saya ibu salma ingin berbagi cerita kepada semuanya bahwa saya ini cuma seorang TKI dari malaysia dan saya cuma bekerja sebagai pembantu,tentunya anda tau kalau pembantu itu gajinya tidak seberapa dan saya kepengen pulang kampung tapi gaji saya tidak cukup akhirnya saya coba pinjam keteman saya,dia pun juga tidak punya uang dan saya pindah lagi keteman yang lain dia pun juga tidak punya,,akhirnya teman saya memberikan nomor telpon KI WARA dan katanya ini paranormal sangat terkenal yang banyak membantu orang dalam mengatasi masalah,dengan penuh semangat saya langsun menghubungi KI WARA dan ALHAMDULILLAH saya diberikan anka yang benar-benar tembus dan berkat bantuan KI WARA saya sudah bisa berkumpul kembali dengan keluarga saya dikampung,,jika anda sangat membutuhkan bantuan..jangan anda ragu silahkan hubungi saja KI WARA di 0823=2221=4888 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya atau bisa juga anda.KLIK BOCORAN 2D 3D 4D DISINI






saya ibu salma ingin berbagi cerita kepada semuanya bahwa saya ini cuma seorang TKI dari malaysia dan saya cuma bekerja sebagai pembantu,tentunya anda tau kalau pembantu itu gajinya tidak seberapa dan saya kepengen pulang kampung tapi gaji saya tidak cukup akhirnya saya coba pinjam keteman saya,dia pun juga tidak punya uang dan saya pindah lagi keteman yang lain dia pun juga tidak punya,,akhirnya teman saya memberikan nomor telpon KI WARA dan katanya ini paranormal sangat terkenal yang banyak membantu orang dalam mengatasi masalah,dengan penuh semangat saya langsun menghubungi KI WARA dan ALHAMDULILLAH saya diberikan anka yang benar-benar tembus dan berkat bantuan KI WARA saya sudah bisa berkumpul kembali dengan keluarga saya dikampung,,jika anda sangat membutuhkan bantuan..jangan anda ragu silahkan hubungi saja KI WARA di 0823=2221=4888 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya atau bisa juga anda. KLIK BOCORAN 2D 3D 4D DISINI

Blog Archive